فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

پاسخ به اقدام تروریستی دشمن نشاندهنده قدرت ایران است

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۴۹۲
پاسخ به اقدام تروریستی دشمن نشاندهنده قدرت ایران است
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: دشمن به جای چهار فشنگ کلاژ در اقدام تروریستی اخیر در اهواز چند موشک بالستیک دریافت کرد و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی در سیلی زدن به دشمن است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار مجید شجاع در آیین تکریم و معرفی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: اگر امروز مقابله فرزندان برومند انقلاب اسلامی در خارج از مرزها نباشد از حوادثی نظیر اقدام تروریستی اهواز زیاد خواهیم داشت اما اینگونه حرکات ها، دشمن نشان از توانمندی های نظامی و انتظامی کشورمان دارد.

وی با بیان اینکه مردم نخستین و مهم ترین مولفه تامین امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند افزود: تامین نظم و امنیت عمومی، حضور دائم و مستمر در ماموریت ها، رسیدگی و رفع مشکلات خانواده شهدا و همراهی با مجموعه شورای تامین شهرستان از جمله اولویت‌های فرماندهان نیروهای مسلح است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: به لطف مردم صبور، متدین، هم دل و هم پا با نظام، شهرستان فردوس یکی از امن ترین شهرهای کشور است.

سردار شجاع با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد و تعهد کرده است که مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند، تصریح کرد: دشمن چطور به خود اجازه می دهد که از طرف 80 میلیون نفر جمعیت ایران سخنی بگوید و قولی بدهد.

وی بیان کرد: دشمن تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته است و وظیفه داریم از دولتمردان حمایت کنیم تا دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام بماند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز وضعیت کشور یک وضعیت جنگی است و دشمن تمام توان خود برای ناامیدی مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام به کار گرفته است افزود: باید با مدیریت جهادی و بدون محدود شدن به ساعت در برابر هجمه دشمن ایستاد.

فرماندار فردوس نیز با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه گفت: امروز دشمن از فرمول مشابه انقلاب اسلامی استفاده کرده و می خواهد به وسیله مشکلات اقتصادی مردم را به خیابان ها کشاند.

مهدی ابراهیمی یادآور شد: می توان یک شب را گرسنه خوابید اما اگر امنیت کشوری از بین برود حتی یک شب هم قابل تحمل نیست بنابراین همه باید با اتحاد و همدلی در برابر هجمه دشمن ایستادگی کنیم تا بتوانیم این پیچ تاریخی را هم پشت سر بگذاریم.

در این آیین از زحمات محمد هوشنگی قدردانی و علیرضا فولادی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فردوس معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز