روز شلوغ فتاحی

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۶:۴۶
کد خبر: ۷۵۹۵۹۱
روز شلوغ فتاحی
مدیر کل ورزش وجوانان استان که به تازگی به این سمت منصوب شده است با تعداد از روسای هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی دیدار وگفت‌وگو داشت.

به گزارش  خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر کل ورزش وجوانان استان که به تازگی به این سمت منصوب شده است با تعداد از روسای هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی دیدار وگفت‌وگو داشت.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان ضمن ارائه گزارش گردش مالی هیئت درخصوص فعالیت‌های پزشکی ورزشی اظهار کرد: خراسان رضوی در زمینه تجهیزات و امکانات در سطح کشور برترین هیئت است و بسیاری از لوازم پزشکی که داریم در فدراسیون نیز موجود نیست.

رضا گلدوزیان با اشاره به مشکلات این هیئت تصریح کرد: قوی ترین و تجهیز ترین ست آموزشی خریداری شده است اما متاسفانه یکی از مهم ترین مشکلات هیئت ما نداشتن فضای کافی است که اگر مکان مناسبی در اختیار هیئت قرار بگیرد اتفاقات مثبتی در این زمینه رخ می‌دهد.

وی از اختراعات و ساخت لوازم ورزشی که تاکنون از خارج کشور خریداری شده است در این هیئت خبرداد و گفت: ما برای تولید انبوه نیاز به اسپانسر داریم و همچنین برای ثبت اختراعات در زمینه بین المللی مساعدت وزارت و فدراسیون لازم است.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی ضمن قول پیگیری در زمینه ثبت اختراعات گفت: یکی از نکاتی که باید هیئت پزشکی ورزشی در نظر داشته باشد افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان است در شهرستان‌ها نیز این شرایط باید بهبود یابد در ابتدای کار شاید کمی دشوار باشد اما با برنامه‌ریزی و هدف گذاری نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس در این دیدار اظهار کرد: تمام برترین های اسنوکر وایت کشور از مشهد هستند و در سال گذشته بیشترین دوره های آموزشی را در خراسان رضوی برگزار کردیم و یکی از مهم‌ترین مشکلات نبود خط استاندارد بولینگ است.

فتاحی درخصوص هیئت بولینگ ، بیلیاردوبولس گفت: توسعه باشگاه‌ها ونظارت برباشگاه‌های موجود از اولویت‌های کاری هیئت قراربگیرد همچنین ضمن شناسایی افراد مستعدزمینه رشد آنها در فضای مناسب فراهم شود اداره کل ورزش وجوانان استان نیز در این زمینه تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط به کار می‌گیرد.

رئیس هیئت جودو، جویتسو و کوراش خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضور فرزاد فتاحی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان در خراسان رضوی، عنوان کرد: خراسان رضوی بیشترین ملی پوش را در سطح کشور دارد در چچند سال گذشته علاوه بر آقایان، بانوان نیز در این رشته پیشرفت چشم‌گیری داشتند تاجایی که تعداد مدال‌های کسب شده توسط بانوان در سال گذشته از آقایان بیشتر بود.

محمودی ادامه داد: چندماه آینده ماموریت من در این هیئت به پایان می‌رسد امیدوارم بتوانم در این مدت با همکاری اداره کل ورزش وجوانان اتفاقات خوبی را برای جودو، جویتسو و کوراش استان رقم بزنیم؛ ما در نظر داریم دو دوره مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان را در مشهد برگزار کنیم که تنها با کمک اداره کل ورزش وجوانان محقق می‌شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی درباره شرایط جودو استان گفت: برای جودو و دیگر شته ها باید برنامه‌ی مدونی در نظر بگیریم تا بتوانیم بیش از پیش در این زمینه موفقیت کسب کنیم شرایط وامکانات شهرستان‌‌ها باید بهبود یابد.

فتاحی خاطرنشان کرد: روز گذشته در سفر به شهرستان چناران سالن بعت این شهرستان را برای جودو وورزش‌‌های رزمی آماده کردیم و طبقه پایین این سالن به زودی با تاتامی مخصوص جودو تجهیز می‌شود.

رئیس هیئت ورزش بیماری‌های خاص از نبود فضای مناسب برای ورزش بیماران خاص گفت و خاطرنشان کرد: این ورزشکاران به خاطر هزینه بالای درمان خود امکان هزینه در ورزش را ندارند و باید از جانب اداره کل ورزش وجوانان استان حمایت شوند.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: یکی از هنرهای مدیریت جذب اسپانسر است این موضوع برای تمام هیئت‌ها صدق می‌کند، باید با تعامل بیشتر و استفاده از مشاور اقتصادی در زمینه مالی و ارتباط با صنایع استان مشکلات مالی را مرتفع کنیم.

مهدی روزبهان رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی هم در این دیدار اظهار کرد: دوچرخه سواری خراسان رضوی در بخش‌های مختلف به خصوص در رده‌های سنی طی ۳ ساله گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و به رتبه‌های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده است. همچنین ما توانسته‌ایم میزبان دوره‌های مختلف مسابقات ملی و یا بین المللی باشم و همچنین در مسابقات برون مرزی هم تیمی از خراسان رضوی جدیدا حضور یافته است.

فتاحی در این خصوص اظهار کرد: در جریان پیشرفت هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی هستم و ما هم از این حرکت به سمت سکو‌های کشوری و بین المللی حمایت می‌کنیم.

وی ادامه می‌دهد: پیست دوچرخه سواری ثامن یک کمپ فوق العاده و با ظرفیت است که باید برای بهره وری هرچه بیشتر آن برنامه ریزی کنیم همچنین با ظرفیت خراسان رضوی می‌توانیم به دنبال راه اندازی تور‌های بین المللی دوچرخه سواری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز