استاندار لرستان:

مردم ما این روزها نیازمند مهربانی و همدلی بیشتری هستند/نیروی انتظامی خط اول اتصال نظام با مردم است

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲:۳۳
کد خبر: ۷۵۹۶۱۶
مردم ما این روزها نیازمند مهربانی و همدلی بیشتری هستند/نیروی انتظامی خط اول اتصال نظام با مردم است
سید موسی خادمی گفت: مردم ما این روزها نیازمند مهربانی و همدلی بیشتری هستند و نیروی انتظامی خط اول اتصال نظام با مردم است.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی روز سه شنبه  در کنگره 456شهید نیروی انتظامی استان لرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی سازمانی است، با خدمات متنوعی در بخش های مختلف از تامین امنیت تا مسائل اقتصادی، خدمات گذرنامه، راهنمایی و رانندگی،مبارزه با قاچاق، مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و غیره است.

او افزود: امنیت مهمترین نیازمندی همه ماهاست که بخشی از آن توسط نیروی انتظامی تامین می شود.  دکتر خادمی با بیان اینکه باید قدر وجود نیروی انتظامی را بدانیم، تاکید کرد: نیروی انتظامی ایران اسلامی علاوه بر گسترده بودن وظایف و خدمات خود به روز بودن در برابر محیط را باید در اولویت خود قرار دهد.

خادمی تصریح کرد:در جامعه ای که هر روز در حال تحول است و روشهای مختلف جدید جرم ایجاد می شود، نیروی انتظامی باید به روز باشد.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان مردمی است و باید در دل مردم با اقتدار جای بگیرد،خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی باید به دنبال اقتدار همراه نفوذ در دل مردم باشد، زیرا حاکمیت بر قلبها مهم و ضروری است.

به گفته خادمی از یک طرف بخشی از چهره مهربانانه نظام توسط نیروی انتظامی باید توسط این سازمان  به مردم نشان داده شود و از طرف دیگر پنجه آهنین نظام در مبارزه با تروریست، مبارزه با قاچاق، مبارزه با دشمنان نظم و امنیت و غیره توسط این نیرو باید نمایش داده شود که تا امروز این وظیفه توسط نیروی انتظامی به خوبی انجام گرفته است.

او  با بیان  به اینکه نیروی انتظامی زمانی موفق می شود که اقتدار داشته باشد، افزود: باید هرچه می توانیم به نیازها و خواسته های مردم نزدیک شویم و احترام بگذاریم.

خادمی ادامه داد: چهره مهربانانه نظام را نیروی انتظامی باید به مردم نشان دهد تا هم نظام را تقویت کند هم باعث تقویت خود شود.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی باید هرجا لازم باشد پنجه آهنین نظام را به کسانی که می خواهند نظم و امنیت را دچار خطر کنند نشان دهد، تاکیدکرد: پنجه آهنین در مبارزه با قاچاقچیان، تروریست ها، مجرمین و ... و چهره مهربان نظام که در جریان حمله تروریستی اهواز دیدید چگونه کودکان و زنان را نجات دادند و چگونه خود را سپر بلای آنان قرار دادند.

استاندار لرستان با بیان اینکه تا به امروز در نیروی انتظامی و در راستای رسالت های آن به خوبی عمل شده است، یادآورشد: مجموعه نیروی انتظامی پیشانی و یکی از نقاط اصلی اتصال نظام با مردم است.

سید موسی خادمی بیان  کرد: اگر امروز شاهد اقتدار، عزت و سربلندی نظام هستیم، نباید یادمان برود این عزت حاصل ایثارگری و جانفشانی همه شهدا بوده است.

 

نظر شما