استاندار قزوین:

مردم پای انقلاب ایستاده اند و تمام توطئه های دشمنان راخنثی می سازند

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۹۶۴۱
مردم پای انقلاب ایستاده اند و تمام توطئه های دشمنان راخنثی می سازند
استاندار قزوین با بیان اینکه هرچه داریم از انقلاب و حاصل لطف خدا است، گفت: مردم با برگزاری با شکوه جشن انقلاب به دنیا نشان می دهند که پای انقلاب ایستاده و تمام توطئه های دشمنان راخنثی می سازند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  گفت: نظام جمهوری اسلامی در این مدت با صلابت و استوار به راه خود ادامه داده و همچنان به موفقیتهای بیشتری خواهد رسید.

استاندار با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به نسل جوان انتقال یابد و این نسل در جریان اقدامات و خدمات نظام قرار گیرد، اظهار داشت:جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید با شکوه هرچه تمام تر و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی اظهار داشت: باید تلاش شود تمامی اقشار تاثیرگذار جامعه به میدان بیایند و از ظرفیت هنرمندان برای بیان دستاوردهای انقلاب کمک گرفته شود.

زاهدی بر بهره گیری ازاقشار تاثیرگذار جامعه همانند اصناف، فرهنگیان، هنرمندان و ورزشکاران تاکید کرد و گفت: مدیران تلاش کنند برنامه ها و اقدامات انقلاب را به همه اقشار مردم ارتباط دهند.

استاندار گفت: باید یک نشست اجرایی تشکیل شود و در آن مسئولیت هریک از دستگاه ها مشخص و تقسیم کار شود تا بتوان نتیجه مناسبی به دست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز