انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زیست محیطی بین اداره کل محیط زیست و شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۹۷۲۱
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زیست محیطی بین اداره کل محیط زیست و شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه
با حضور مدیر کل و مسئولین محیط زیست و رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه تفاهم‌نامه همکاری زیست‌محیطی در اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان کرمانشاه امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه و شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه با موضوع مسائل زیست محیطی منعقد شد.

photo_۲۷

فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در این باره گفت: این تفاهم‌نامه به منظور تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و نیل به اهداف توسعه پایدار بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه و شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه منعقد شد.

او افزود: ایجاد تمهیدات لازم به منظور الزام واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمانشاه به مدیریت صحیح و اصولی پساب و پسماند تولیدی و عدم ارائه هر گونه خدمات به واحدهای متخلف و نیز ایجاد و نگهداری فضای سبز مشجر طبق ضوابط و مقررات ذی‌ربط در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمانشاه از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و اجرای بازدیدهای زیست محیطی از شهرک‌های صنعتی واحد تجارب ویژه و همچنین حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه بهبود زیست محیطی فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان از دیگر تعهدات ذکر شده در این تفاهم نامه است.

یاوری در پایان در مورد نحوه اجرای این تفاهم‌نامه افزود: کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار طرفین، وظیفه برنامه‌ریزی، هماهنگی، پیگیری و نظارت بر اجرای اقدامات موضوع این تفاهم‌نامه را بر عهده خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز