نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ضرورت ایجاد سالن های عقد و عروسی در کنار مساجد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۵:۱۰
کد خبر: ۷۵۹۹۹۱
ضرورت ایجاد سالن های  عقد و عروسی در کنار مساجد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: با توجه به هزینه های سرسام آور ازدواج، می توان در کنار مساجد سالن هایی را احداث کرد که به این امر اختصاص یابد، البته به شرطی که هیئت امنا آن را منبع درآمدی برای خود نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در مراسم کلنگ زنی احداث مسجد فرشته، با بیان این که مسجد از زمان پیامبر گرامی اسلام نیز، محل رسیدگی به امورات دنیوی و اخروی مردم بود، اظهار داشت: در همین جهت باید در مسجد، تمامی امکانات از جمله فرهنگی، ورزشی، کتابخانه، پایگاه مقاومت و... را در نظر گرفته و فراهم کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بااشاره به این که این که برخی افراد جوانان و نوجوانان را از مسجد فراری می دهند، ادامه داد: کودکان باید به مسجد بیایند و با ان جا مانوس شوند و مسجد محل آرامش جوان و نوجوان باشد و از هیئت امنا و امام جماعتی خوش ذوق برخوردار باشد.

وی با انتقاد از فعال بودن مساجد تنها در برگزاری مراسمات ختم، گفت: برخی مساجد در  چند نوبت روز مراسم ختم برگزار می کنند که معنی فعال بودن نیست و فعال بودن مسجد، به برگزاری برنامه های فرهنگی اثرگذار برای تمام اقشار جامعه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز