افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۷:۳۹
کد خبر: ۷۶۰۰۳۶
افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار غلامعباس غلامزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ، اظهار کرد: آنچه استکبار جهانی مورد هدف قرار داده امنیت جامعه است و مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی خدمت به مردم و اولویت اصلی آن تامین نظم و آسایش است.

وی پیشگیری از وقوع جرم در راستای تامین نظم و امنیت به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی عنوان و تصریح کرد: در همین راستا در سال جاری 15 باند سرقت با بیش از 1300 سارق دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن 18 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 75 درصد پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره منجر به سازش شده است.

غلامزاده با اشاره به افزایش 79 درصدی جرایم رایانه‌ای، گفت: 80 درصد جرایم رایانه‌ای استان توسط پلیس فتا کشف شد.

وی مبارزه با مواد مخدر را از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: در سال جاری بیش از یک تن و 680 کیلوگرم انواع مواد مخدر شناسایی شد و 26 باند تهیه و توزیع در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 10 درصدی داشته است.

وی همچنین از افزایش 26 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف شده 253 میلیارد ریال بوده است.

غلامزاده از اجرای 260 عنوان برنامه همزمان با هفته نیروی انتظامی در استان خبر داد و تصریح کرد: ارائه خدمات مضاعف در هفته نیروی انتظامی، نشست با سران طوایف و ریش سفیدان در مناطق عشایری به منظور استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تجلیل از طلایه‌داران فرهنگ ترافیک را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز