دیدار مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با معاون دادستان

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۸:۴۵
کد خبر: ۷۶۰۰۸۰
دیدار مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی با معاون دادستان
پیش از ظهر امروز مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بخشی محبی معاونت دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم وحفظ حقوق عامه استان و دبیر ستاد نظارت برسلامت اماکن ورزشی خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی با معاونت دادستان در امور اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم وحفظ حقوق عامه استان، مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش وجوانان و مدیر کل دفتر امورمجلس وزارت ورزش وجوانان در محل دفتر معاونت دادستانی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

فرزاد فتاحی درخصوص مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: از موضاعت مطرح شده در این جلسه پیرامون آسیب های اجتماعی ونقش ورزش در کاهش این آسیب ها، استفاده از ظرفیت‌های دستگاه قضایی و معاونت دادستانی در حوزه ورزش ، بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی استان بود.

وی ادامه داد: همچنین درباره بررسی مشکلات اماکن ورزشی به ویژه اماکن ورزشی حاشیه شهر و ورزشکاران این مناطق، انعکاس وبررسی اخبار کمیته انضباطی و تصویب آن، ارسال بخش نامه‌ها و قوانین به هیئت‌های ورزشی استان و بررسی و تقویت بیمه نامه مسئولیت مدنی اماکن و ورزشکاران تبادل نظر صورت گرفت.

قاضی بخشی محبی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیر کل ورزش و جوانان استان  و اینکه اقدامات وی از زمان حضور در استان مورد توجه دوست داران حوزه ورزش بوده تاکید کرد: دادستانی خراسان رضوی با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود وخصوصا کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و کارشناسان مختلف حقوق ورزشی اماده است تجربیات خود را به وزارت ورزش وجوانان نیز منتقل کند تا بیش از پیش شاهد کنترل برخی تخلفات باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز