مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی کشور؛

نیروی متخصص سرمایه حوزه گردشگری کشور است

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۷:۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۳۲۷
نیروی  متخصص سرمایه حوزه گردشگری کشور است
مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیروی انسانی متخصص را سرمایه اصلی حوزه گردشگری دانست.

به گزارش برنا،سید محسن دلبری، مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در جلسه شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل تصریح کرد: استان ها برای توسعه گردشگری باید بیشترین اتکای خود را به نیروی متخصص داشته باشند.

وی اضافه کرد: در تمامی استان ها اقدامات شاخصی برای رونق گردشگری انجام می شود اما در این بین تلاش نیروهای متخصص و دلسوز توانسته موتور محرکه رشد و توسعه گردشگری هر منطقه باشد.

مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور متذکر شد: در مقابل هر کوتاهی و سهل انگاری ضربه ای به طرح های توسعه است.

دلبری خواستار رعایت قوانین و ضوابط و توجه به اصول اداری در پیشبرد برنامه ها و اهداف شد و اضافه کرد: انتظار می رود مدیران استانی با رعایت ضوابط و اصول فنی و به ویژه رعایت قوانین، اهداف و سیاست های ابلاغی را پیش برند.

وی با تاکید به اینکه گردشگری محور توسعه کشور است، اضافه کرد: رونق گردشگری نیازمند مشارکت تمامی حوزه ها و تعامل سازنده استان ها با یکدیگر و همچنین با سازمان میراث فرهنگی است.

مدیر کل امور استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی از جمله مهم ترین اهداف سازمان است.

دلبری افزود: انتظار می رود تمامی استان ها اهتمام خود را برای جذب سرمایه بخش خصوصی در راستای تقویت تاسیسات گردشگری به کار گیرند. 

 

نظر شما