معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

مرکز بهزیستی سرپل‌ذهاب با استاندارد بهزیستی ساخته شده است

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۶۰۵۴۶
مرکز بهزیستی سرپل‌ذهاب با استاندارد بهزیستی ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرکز توانبخشی سرپل‌ذهاب با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر محسنی نیک‌پی وزیر کار، رفاه و تعاون ، دکتر فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، جمالی‌نیا فرماندار شهرستان سرپل ‌ذهاب، کرباسچیان معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت و رئیس سازمان ایمیدو، و مدیران و مسئولان و معاونین استاندار و تنی چند از مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۴_۱۵-۱۶-۱۵

دکتر کرباسچیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  و رئیس سازمان ایمیدو در این مراسم گفت: ظرف هفت ماه بعداز تخریب این ساختمان ساخته شد.

او افزود: هزینه ساختمان سه میلیارد تومان هزینه شد یک میلیارد و 500 میلیون از محل اجتماعی اییمیدو کمک کرده است و مشارکت اجتماعی کمک کردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 62 وام مباغ استان کرمانشاه را تمدید دو ساله کردیم.

کرباسچیان ادامه داد: این مرکز با استاندارد بهزیستی ساخته شده است و کارش را می‌تواند شروع نماید.

او افزود: این مرکز می‌تواند خدمات به معلولین بدهد و به دهکده آبدانان رفتیم و آن روستا را مرکز بازدید 31 خانوار در چادر بودند و امروز این 31 خانوار در خانه‌هاشان بودند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دو میلیارد نهادهای اجتماعی برای این روستا هزینه کرده بودند و مردم سرپل‌ذهاب برای دومین بار است که دپار مشکل شده یکی در زمان هشت سال دفاع مقدس و این بار هم در 21 آبان 1396 بود که با زلزله تخریب شده است.

 

 

نظر شما