سرپرست وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی:

۲۲۰۰۰میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با فقر اختصاص یافته است

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۶:۲۱
کد خبر: ۷۶۰۶۷۳
۲۲۰۰۰میلیارد ریال اعتبار برای مبارزه با فقر اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری برنا، انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی در آیین افتتاح بزرگ‌ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل‌ذهاب گفت: دولت برای مبارزه با فقر۲۲۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

او افزود: زلزله‌ها و حوادث طبیعی بسیار زیادی سالانه در کشور به وقوع می‌پیوندد و یازده ماه پیش در تعدادی از شهرستان‌های استان کرمانشاه شاهد خسارات وارده ناشی از زلزله ۷.۳ ریشتری بودیم.

سرپرست وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: سرعت پیگیری برای بازسازی‌ها جای تقدیر دارد و مسئولان استان کرمانشاه این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و سازمان بهزیستی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

 محسنی‌بندپی ادامه داد: حدود ۱۰درصد جمعیت هر کشور بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت را معلولان تشکیل می‌دهند که در کشور ما نیز یک میلیون و چهارصدهزار معلول داریم که ۶۵ درصد آن را آقایان و مابقی را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

او به فعالیت شش مرکز توانبخشی در شهرستان‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این مراکز توانبخشی شرایط برای توانمندسازی افراد فراهم میکند.

سرپرست وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت:در این مرکز فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و سایر خدمات انجام میشود.

 محسنی‌بندپی ادامه داد: دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی در مناطق زلزله‌زده تخریب شده که ۷۱۰ واحد آن تاکنون تکمیل و تحویل داده شده است.

او افزود: منازل روستایی مددجویان تا آذر امسال تحویل داده می‌شود که با اعتبار ۲۲۰۰۰ میلیارد ریال که دولت برای مبارزه با فقر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفت است می‌توانیم همه پشت نوبتی‌ها را تحت پوشش قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز