نماینده مجلس:

دولت برای حل مشکلات کشور تلاش می‌‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۴۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۰۷۳۹
دولت برای حل مشکلات کشور تلاش می‌‌کند
در شرایط کنونی کشور، باید همه ما برادرانه در کنار هم تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه با حضور شریعتمداری وزیر صمت برگزار شد، گفت: همگرایی خوبی در بخش‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در استان‌ کرمانشاه وجود دارد.

او افزود: دولت برای حل مشکلات کشور علاقه‌مند است و مجدانه در این زمینه تلاش می‌کند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی کشور، باید همه ما برادرانه در کنار هم تلاش کنیم.

سلیمانی ادامه داد: سیاست‌های اقتصادی کشور نباید ژله‌ای باشند و دچار لغزش شوند.

او افزود:: شرکت‌های خودرویی پول مورد نیاز خود را از طریق ثبت‌نام خودرو جمع‌آوری کرده‌اند از این رو باید طلب شرکت‌های قطعه‌ساز تصفیه شود.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: افرادی که قصد واردات کالا دارند ارز دولتی دریافت می‌کنند اما اشخاصی که خواهان وارد کردن دستگاه‌ها برای تولید کالاها در کشور هستند دسترسی به ارز دولتی ندارند که باید به این موضوع به صورت جدی رسیدگی شود.

او افزود: طلب واحدهای صنعتی از دولت به یکی از گرفتاری‌ها بخش تولید تبدیل شده و چند واحد ساخت قطعات خودرو در استان کرمانشاه داریم که طلب آنها هنوز پرداخت نشده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از ایجاد هیجان‌های ارزی بازار نقدی شده است و ثبت سفارش‌های تولیدکنندگان امکان دارد دچار مشکل شود.

مصری ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف که شبانه‌روز در خیابان تلاش می‌کنند هنوز طلب خود را دریافت نکرده‌اند؛ اگر بازرسان پول خود را نگیرند احتمال لغزش آنها در بازار و ایجاد فساد وجود دارد.

او افزود: از دولت انتظار داریم‌ در زمینه معافیت‌های مالیاتی در استان‌ کرمانشاه اقدام‌های اساسی انجام دهد.

احمد صفری دیگر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم به ظرفیت‌های صادراتی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اعمال سیاست‌های تشویقی برای صادرکنندگان می‌تواند سقف صادرات را در استان  کرمانشاه افزایش دهد.

او با اشاره به معضل بیکاری در‌ کرمانشاه گفت: حل مشکل واحدهای راکد و نیمه تعطیل کرمانشاه یکی از نیازهای اساسی مردم این استان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اصل 44 قانون اساسی را برای کرمانشاه دردسرساز است و باید از حراج‌ واحدهای صنعتی کرمانشاه و واگذاری آنها به بخش خصوصی جلوگیری کرد.

صفری ادامه داد: بخش معدن کرمانشاه به تامین زیرساخت‌ها و خرید تجهیزات نوین نیاز دارد و استان کرمانشاه ظرفیت‌های عظیمی در بخش معدن به ویژه غیرطبیعی دارد.

فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: واحدهای تجاری داخل شهر سرپل‌ذهاب آسیب دیده‌اند و باید برای کمک‌ به آنها چاره‌اندیشی کرد.

او افزود: برای بهبود وضعیت اصناف وعده‌های بسیاری داده شده است که تاکنون هیچ اقدام عملی انجام‌ نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز