نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

باید همگی در راستای تقویت امنیت کشور حرکت کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۹:۵۳
کد خبر: ۷۶۰۹۵۵
باید همگی در راستای تقویت امنیت کشور حرکت کنیم
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: باید همگی در راستای تقویت امنیت نظام و کشور حرکت کنیم.

 به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به پیچیدگی، حساسیت و چندلایه بودن موضوع امنیت، این حوزه را دارای گستردگی وسیعی از جمله در حوزه های امنیت فردی، خانوادگی، اجتماعی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و گفت: به هر میزان که تهدیدها شکل، رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد، موضوع امنیت نیز تعاریف و شرایط مختلفی را شامل می‌شود. 

وی با تاکید بر شناخت و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها گفت: امروز با چالش‌های نرم، سخت، داخلی، خارجی و ... مواجه هستیم که باید برای مقابله با آنها آماده بود و به ابعاد مختلف آن که استقلال، حقوق اجتماعی، اخلاق، ناموس، آرامش و ... را تهدید می‌کند، اشراف داشت. 

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: مسئولان امنیتی به مانند پزشکانی هستند که باید با دیدی بصیر جامعه را تحت کنترل داشته باشند و تحت امر مقام عظمای ولایت که همه امور و دستورات از ایشان سرچشمه می‌گیرد، نسبت به مسائل حساسیت و دیدی وسیع داشته باشند. 

وی تاکید بر لزوم توجه به دمیدن روح امید در جامعه گفت: امروز سبزپوشان نیروی انتظامی و تمام ارکان نظام مسئولیت تقویت امید، افزایش نشاط اجتماعی و اثبات ایستادگی در مقابل مشکلات و مسائل را دارند و باید با اراده‌ای آهنین و قوی رفتار کرده و از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق امنیت ملی، منطقه‌ای، بین‌المللی، اجتماعی و خانوادگی استفاده کنند.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: در هیچ برهه‌ای از تاریخ این سرزمین تاکنون نیروهای مسلح به مانند امروز از جهات مختلف آماده جهاد، شهادت و فداکاری در راه نظام و انقلاب نبوده اند و با آگاهی نسبت به زمانه خود و براساس علم مسائل را رصد و اقدام می‌کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز