معاون استاندار اردبیل:

هماهنگی مدیران و تصمیم گیری میدانی هدف بازدید از واحدهای تولیدی استان است

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۶۱۰۷۵
هماهنگی مدیران و تصمیم گیری میدانی هدف بازدید از واحدهای تولیدی استان است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در بازدید از واحدهای تولیدی اردبیل گفت:این بازدیدها با هدف هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی و تصمیم گیری میدانی برای حل مشکل واحدهای تولیدی استان انجام می گیرد.

به گزارش برنا،بهمن حسین زاده افزود : تاکنون با تصمیم گیری میدانی بسیاری از مشکلات و نیازهای  واحدهای تولیدی استان مرتفع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه توسعه واحدهای تولیدی فعال بعنوان ظرفیت قابل توجه ایجاد اشتغال جدید مورد حمایت قرار گرفته است ، پرداخت تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و اعتبارات اشتغال روستائی و عشایری ، تامین زیرساخت های لازم و زمین مورد نیاز و مشوق های دولتی را از جمله این حمایت ها برشمرد و گفت: شرایط ایده آلی برای سرمایه گذاری در استان فراهم شده است.

معاون استاندار اردبیل و مدیران دستگاه های خدمت رسان و بانک ها در بازدید از مجموعه تولیدی روزوین ، تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی ساختمانی ، پنجره پروفیل و دوجداره UPVC و کارخانه شیرین عسل سبلان در جریان فعالیت این واحدها و برنامه ریزی برای توسعه آن قرار گرفتند.

در این بازدید برای تامین زیرساخت های لازم اجرای فاز دوم کارخانه شرکت تولیدی روزوین از جمله آب ، برق صنعتی ، گاز و نیز پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کارخانه شیرین عسل سبلان توسط پست بانک استان تصمیم گیری شد.

گفتنی است با اجرای فاز دوم کارخانه  روزوین که در حال مذاکره با شرکت سرمایه گذاری آلمانی برای ایجاد خط تولید سه محصول جدید در استان  است ۲۰۰ فرصت اشتغال جدید ایجاد می شود و نیز با پرداخت تسهیلات مورد نیاز شرکت شیرین عسل سبلان اردبیل میزان اشتغال در این کارخانه از ۷۵ نفر به ۲۸۰ نفر خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز