استاندار لرستان:

دولت الکترونیک تنها راه نجات سیستم اداری /میز خدمت و دولت الکترونیک باید بیشتر مورد توجه باشد

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۹:۴۵
کد خبر: ۷۶۱۳۰۷
دولت الکترونیک تنها راه نجات سیستم اداری /میز خدمت و دولت الکترونیک باید بیشتر مورد توجه باشد
" سید موسی خادمی " بر لزوم توجه به دولت الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان  با اشاره به نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: مدل‌های ارزیابی اشکالاتی دارند که باید با اصلاحات بیشتر ایرادات آن‌ها را رفع کرد.

اوافزود: باید دید مدل‌های ارزیابی چقدر به واقعیت نزدیک هستند و افکار عمومی چگونه آن‌ها را پذیرش می‌کنند.

خادمی با تاکید بر اینکه ارزیابی باید بین گروه‌های همگن انجام شود،تصریح کرد: در این راستا بهتر است ارزیابی‌ها در سطح استان از طریق گروه‌بندی تقسیم شده مانند گروه‌های علمی، فرهنگی، زیربنایی و... انجام داد.

او با بیان اینکه در سطح استانی ارزیابی‌ها را بهتر می‌توان انجام داد و در این راستا دستگاه‌ها رقابتی‌تر کار کنند، خاطر نشان کرد: شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است چراکه سطح فعالیت و امکانات آنها با یکدیگر فرق دارد، انتظار می‌رود سال‌های آینده دستگاه‌های اجرایی با انگیزه بهتر و بیشتر شرکت کنند.

خادمی تاکید کرد: میز خدمت و دولت الکترونیک باید بیشتر مورد توجه باشد چراکه تنها راه نجات سیستم اداری الکترونیکی کردن خدمات دولت است.

به گفته او اگر دولت الکترونیکی باشد با تعریف فرآیندها می‌توان اشکالات موجود در سیستم اداری را رفع کرد.

خادمی بیان کرد: در حال حاضر باید تعدادی فرآیند شناخته‌ شده را تعریف کنیم و به عنوان پایلوت به صورت الکترونیکی اجرا شوند تا آمادگی لازم جهت انجام دیگر کارها و فرآیندها را داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز