معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

برای تامین آب پایدار و مطمئن مورد نیاز استان مصمم هستیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۸:۲۱
کد خبر: ۷۶۱۶۱۵
برای تامین آب پایدار و مطمئن مورد نیاز استان مصمم هستیم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: باید آیتم هایی را که برای وزارت نیرو در تخصیص آب به استان های کشور موثر است به دقت بررسی کنیم و با ارائه مستندات کارشناسی به دنبال تخصیص آب بیشتر برای استان باشیم.

به گزارش برنا،بهروز ندائی در جلسه بررسی وضعیت حوزه آب استان گفت: نیاز مناطق مختلف کشور به آب در استان های مختلف، متفاوت است، در استان ما هم در بسیاری از مناطق به علت برخورداری از  زمین های کشاورزی مرغوب و همچنین داشتن ظرفیت دو بار کشت در سال به آب بیشتری نیاز است که باید در تخصیص آب مد نظر قرار گیرد .

وی افزود: بایستی نیازهای فعلی و چشم انداز افق توسعه آتی استان در بخش های صنعتی، کشاورزی و آب شرب احصاء و تمامی اطلاعات مربوط به نیاز های آبی استان جمع آوری و در اختیار استانداری قرار گیرد تا با ارائه مدارک لازم به مقامات کشوری برای افزایش حقآبه های استان تلاش نمائیم و هیچ گونه کوتاهی در این خصوص قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در پایان ضمن تاکید بر جدی بودن مسئله آب برای مردم در همه زمینه ها گفت:مصمم هستیم تا آب مطمئن و پایدار برای تمام مناطق استان تامین گردد و  هیچ سازمانی در این زمینه حق کم کاری ندارد و باید با بررسی فنی نیاز آبی خود را ظرف چند روز آینده در اختیار استانداری قرار دهند تا در زمینه تخصیص آب در سالهای آتی،  استان اردبیل دچار مشکل نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز