مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

برای توسعه ورزش نیاز به همکاری با دانشگاه داریم

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۸:۰۳
کد خبر: ۷۶۲۰۶۷
برای توسعه ورزش نیاز به همکاری با دانشگاه داریم
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را ملزم به همفکری و هماهنگی و همکاری جامعه دانشگاهی دانست.

به گزارش برنا، بهرام آقاخانی در جریان مراسم امضای توافق نامه همکاری بین اداره کل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این خصوص گفت: توسعه ورزش اعم از همگانی و قهرمانی در دستور کار ما قرار دارد و این مهم میسر نخواهد شد جز با همکاری و همفکری جامعه دانشگاهی که با امضای این تفاهم نامه امیدواریم به این مهم نائل شویم.

آقاخانی افزود: با همکاری دانشکده تربیت بدنی مسلما روند توسعه ورزش تسریع خواهد شد. انتظار داریم برای جذب مردم به ورزش تحقیقاتی توسط جامعه دانشگاهی انجام شود و برای نگهداشتن مردم در این مقوله هم طرح هایی نوآورانه و البته کاربردی ارائه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید مجدد بر اهمیت این تفاهم نامه گفت: ما امکانات سخت افزاری خود را در اختیار دانشگاه قرار خواهیم دادو آنها بنیه علمی و توان تحقیقاتی خود را مصروف ارائه راهکارهایی برای توسعه ورزش چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی قرار خواهند داد. برای نمونه در بخش همگانی ما در حال حاضر با استقبال نه چندان عالی ولی مطلوب از ورزش عصگاهی در جامعه مواجه هستیم و برای افزایش کمیت این بخش و نحوه جذب مردم برای ورزش صبحگاهی و سایر بخش های ورزش همگانی مسلما نیاز به همکاری جامعه دانشگاهی خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز