امیری، تاکید کرد:

نظارت بر بازار و جلوگیری از فساد اقتصادی در دستور کار است/برخورد با کامیون‌داران دارای بارنامه جعلی

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۶۲۰۸۹
نظارت بر بازار و جلوگیری از فساد اقتصادی در دستور کار است/برخورد با کامیون‌داران دارای  بارنامه جعلی
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: کامیون‌دارانی که بارنامه جعلی گرفته‌اند توسط اداره حمل‌و نقل و راهداری استان شناسایی و با آنان برخورد جدی شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ گودرز امیری در پنجمین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان که شامگاه یکشنبه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات ایجاد تعادل در بازار و تامین کالا، نظارت بر قیمت‌ها، جلوگیری از گران‌فروشی و همچنین آسیب شناسی مشکلات بازار است.

او با اشاره به گزارش ارائه شده توسط سازمان صمت و جهاد کشاورزی، افزود: در حوزه بازار به‌ویژه تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و مردم به راحتی می‌توانند اقلام مورد نیاز و مصرفی خود را تامین کنند.

امیری تصریح کرد: طی چند روز گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی کسانی که اقدام به گران‌فروشی و احتکار کرده بودند شناسایی و با آنان برخورد جدی شد.

او بیان کرد: نظارت بر بازار و جلوگیری از فساد اقتصادی در دستور کار است و ماموران و بازرسان نظارتی با هرگونه احتکار، گرانفروشی و کم فروشی به طور جدی مبارزه خواهند کرد.

امیری با ابراز اطمینان به جامعه نسبت به اینکه منابع لازم برای تأمین مایحتاج مردم پیش بینی و تهیه شده است، از دستگاه‌های دولتی خواست تا با تأمین ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز و نظارت بر قیمت‌ها،‌ فضایی با ثبات و آرام در بازار ایجاد کنند.

اوبا اشاره به مصوبه ستاد تنظیم بازار در جلسه قبل مبنی بر شناسایی رانندگان و کامیون‌داران متخلف یادآورشد: کامیون‌دارانی که بارنامه جعلی گرفته‌اند توسط اداره حمل‌و نقل و راهداری استان شناسایی و با آنان برخورد جدی شد.

امیری  با بیان اینکه در حال حاضر مشکل حمل و نقل جاده‌ای به روند عادی خود برگشته است، خاطر نشان  کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکل حمل و نقل نهاده‌های کشاورزی، محصولات پتروشیمی، سیمان دورود و... توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی حل شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز