غفرانی: اراده ی هیئتهای ورزشی البرز فراتر از امکانات استان است

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۱:۵۳
کد خبر: ۷۶۲۱۷۷
غفرانی: اراده ی هیئتهای ورزشی البرز فراتر از امکانات استان است
​مدیرکل ورزش و جوانان البرز در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی باکمان گفت: اراده ی هیئتهای ورزشی البرز فراتر از امکانات استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی باکمان که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه طی 16 ماه گذشته که رئیس هیئت مشخص شده، تیراندازی باکمان البرز موفقیت های خوبی را بدست آورده است.

وی افزود: سازمان یافتگی لیگ های استان، استعدادیابی و معرفی ملی پوشان توانمند به تیم های ملی باعث شد تا هیئت تیراندازی باکمان البرز با رشد و صعود چشمگیری در جایگاه سوم کشور قرار گیرد.

غفرانی با تاکید بر لزوم استفاده از امکانات سایر دستگاهها گفت: استفاده از ظرفیت سایر ارگانها و همچنین بخش خصوصی می تواند اثرات بسزایی در توسعه تیراندازی باکمان استان داشته باشد.

وی با بیان این که " اراده ی هیئتهای ورزشی البرز فراتر از امکانات استان است " عنوان کرد: نتایجی که هیئتهای ورزشی استان البرز از جمله تیراندازی باکمان علیرغم کمبودهای زیر ساختی در میادین مختلف کسب کرده اند، فراتر از انتظار و امکانات است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز اضافه کرد: از فدراسیون می خواهیم که با توجه به شرایط موجود استان البرز را ویژه تر ببیند.

وی با شاره به ظرفیت نیروی انسانی در البرز گفت: در استان البرز از لحاظ سرانه ورزشی مشکلات فراوانی وجود دارد، اما خوشبختانه در زمینه نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند جزو استانهای برتر کشور هستیم.

غفرانی تصریح کرد: تیراندازی باکمان از جمله رشته های پر مدالی است که اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه ای برای آن قائل بوده و از آن حمایت می کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز