توسعه و موفقیت های ورزش البرز می تواند در همه ی ابعاد الگویی برای سایر استانها شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵:۱۹
کد خبر: ۷۶۲۱۷۸
توسعه و موفقیت های ورزش البرز می تواند در همه ی ابعاد الگویی برای سایر استانها شود
رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان در مجمع سالیانه هیئت البرز، توسعه و موفقیت های ورزش این استان را الگویی مناسب در همه ی ابعاد برای سایر استانها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان با حضور در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی باکمان استان البرز که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در اداره کل خصوصا توسط مدیرکل ورزش و جوانان البرز اظهار کرد: هر روز شاهد این هستیم که در سایه تلاش ها و موفقیت های ورزش البرز، به داشته های ورزشی این استان افزوده می شود.

وی ادامه داد: صعود اداره کل ورزش و جوانان البرز از تیپ 2 به تیپ 1 ادارات کل استانی و همچنین قرار گرفتن هیئت تیراندازی باکمان البرز در جایگاه سوم هیئتهای استانی کشور، نشان از همگرایی و موفقیت ورزش البرز دارد.

شعبانی بهار با بیان این که " البرز استان خوبی برای توسعه رشته ی تیرانداز است " گفت: توسعه و موفقیت های ورزش البرز می تواند در همه ی ابعاد الگویی برای سایر استانها شود.

وی اضافه کرد: بسیاری از استانها هستند که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری از البرز جلوتر هستند اما نتوانسته اند موفقیت های ورزش البرز را کسب کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان با بیان این که " البرز ورزش کاران خوبی را به تیم ملی تزریق می کند " بیان کرد: قطعا آینده ی تیراندازی باکمان البرز بسیار درخشان تر خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت وجود باشگاههای تیراندازی باکمان در البرز تاکید کرد: باشگاهها ارکان توسعه ورزش هستند و از این رو هیئت استان می بایست توجه ویژه ای به این مهم داشته باشد.

شعبانی بهار به لزوم همکاری با سایر دستگاهها بویژه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تیراندازی باکمان برای توسعه حتما نیاز به همکاری و تعامل با سایر دستگاهها از جمله آموزش و پرورش دارد.

وی با بیان این که "حیات فدراسیون بستگی به حیات هیئتها دارد" تصریح کرد: در صدد هستیم تا هیئتهای استانی را در حد توان تجهیز کنیم.

 

 

نظر شما