آغاز برنامه‌های چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب، ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ۴۰ روز مانده به ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۳:۵۲
کد خبر: ۷۶۲۱۸۳
جلسه هماهنگی حوزه های مختلف اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با محوریّت برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدحسین حسنی معاون فرهنگی و امور جوانان درباره نشست ستاد برگزاری برنامه‌های چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به فرارسیدن چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب، جامعه ورزش و جوانان نقش مهم و پررنگی در بزرگداشت این ایّام دارد و در این راستا، قرار شده است همه حوزه‌ها اعم از عمرانی، ورزشی، جوانان، فرهنگی، کارکنان و سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌های خود را بصورت منسجم آماده و در ایّام دهه فجر در قالب های نو و بدیع و خلاقانه اجرا کنند.

وی ادامه داد: همچنین انعکاس شایسته ای از فعالیت‌های ورزشی و برنامه های فرهنگی و جوانان استان و عملکرد اداره کل در رسانه ها انجام خواهد شد.

وی افزود: برای بزرگداشت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این ایّام، ۴۰ روز مانده به سالگرد پیروزی انقلاب، برنامه های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آغاز و تا روز ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حسنی اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری بیش از ۲۰ پروژه ورزشی، اجرای برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان و چندین برنامه دیگر بصورت منظم و منسجم با هماهنگی واحدهای مختلف و ادارات شهرستانی اجرا و برگزار خواهد شد تا به یاری جامعه ورزش و جوانان این ایّام هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز