رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

فعلا وارد مصداق‌ها نمی‌شویم

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۵:۳۹
کد خبر: ۷۶۲۲۸۹
فعلا وارد مصداق‌ها نمی‌شویم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تا پاسخ استعلام وزیر برای تعیین تکلیف شهردارها از دیوان محاسبات و بخش حقوقی نهاد ریاست جمهوری وارد مصداق‌ها نمی شویم.

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمدرضا حیدری در حاشیه سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه کماکان در انتظار پاسخ استفساریه وزیر در خصوص منع یا عدم منع به کارگیری بازنشسته‌ها در پست شهردار هستیم، اظهار کرد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل بند شهرداری‌ها نیز می شود و اختلاف نظر فعلی در حوزه حقوقدانان فقط در خصوص پست شهردار است.

وی با اشاره به اینکه بحث ما فقط شهردار مشهد نیست و این استفساریه برای تعیین تکلیف تمامی شهردارانی که مشمول این قانون می‌شوند، انجام شده است، متذکر شد: برخی از قوانین عام از جمله این قانون محدودیت‌هایی را برای جایگاه شوراها ایجاد می‌کند و بیشترین گلایه نیز بر همین اساس است اما شورای شهر مشهد همچنان تابع قانون است و باید منتظر ماند جواب استفساریه وزیر کشور چه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به احتمالی که در خصوص به وجود آمدن استثناهایی برای این قانون محتمل است، ادامه داد: ورود به مصداق‌ها می‌تواند خلایی را در فضای پاسخگویی شهرداری به وجود بیاورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز