پایان یافتن رقابت برادران و شروع رقابت بانوان قرآنی در اراک

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۲:۵۷:۲۰
کد خبر: ۷۶۲۴۱۴
پایان یافتن رقابت برادران و شروع رقابت بانوان قرآنی در اراک
در جریان برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در اراک در حال برگزاری است، با پایان یافتن رقابت برادران و برگزاری آیین اختتامیه رقابت های این گروه، بانوان قرآنی رقابت خود را آغاز کردند.

به گزارش برنا از اراک، در اولین روز از این مسابقات، در نوبت صبح متسابقین خواهر در رشته حفظ تفسیر در سالن کوه نور به رقابت می پردازند . 

نرجس خاتون مرادی از خراسان جنوبی، فاطمه پوررحمانی از کرمان، زهره کیانی از اصفهان، هاجر میرزایی از استان مرکزی، زینب باقری نژاد از قم و سما بابایی از تهران در این رشته به مرحله فینال راه یافته اند و امروز صبح در رشته تفسیر به رقابت می پردازند.

در نوبت صبح، متسابقین خواهر، در رشته دعاخوانی نیز کار خود را آغاز می کنند و در نوبت عصر نیزفینالیست های رشته همخوانی و همسرایی در قالب ۸ گروه رقابت می کنند . 

در رشته دعاخوانی فرزانه تجلی از چهارمحال‌و‌بختیاری، خدیجه نجفی از قزوین، زهرا محمدی از البرز، سهام بنی‌نعمه از خوزستان، معصومه آسودی از کرمان، زهرا میر‌گلوبیات از مرکزی، صفورا یداللهی از مازندران، زهرا مولودی‌فر از آذربایجان شرقی، منصوره دالوند از اصفهان، طاهره ایرانی از کردستان، راضیه سلطانی از خراسان جنوبی، محدثه سعیدی از سمنان، فاطمه مؤمنی از مرکزی، لیلا بابایی سماقی از زنجان، عصمت پیرمرادی از خوزستان، طاهره خیرخواه از بوشهر، فاطمه محمدی‌پور از گیلان، زهرا رضایی از تهران، ملیحه‌السادات طباطبایی از قم، سمیه جهانی از همدان، آسیه دهقان از فارس، زهرا زینی از آذربایجان غربی، بی‌بی مریم حسینی از خراسان رضوی، منیره سلطانی از یزد، سیدمعصومه موسوی از کردستان، صدیقه آذری از خراسان شمالی و حبیبه احدی از البرز رقابت می کنند. 

چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۰ مهرماه آغاز شده و تا ۲۳ مهر نیز ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز