معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی استان کرمانشاهدر گفتگو با برنا:

ساعات کار دفاتر پلیس+۱۰ دو ساعت اضافه شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۳:۴۵
کد خبر: ۷۶۲۵۴۵
ساعات کار دفاتر پلیس+۱۰ دو ساعت اضافه شد
در شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز خدمات تشخیص هویت انجام می‌شود.

سرهنگ ستاد، کامبیز رستمی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت: خدمات پلیس+10 در کانکس برای زلزله‌زدگان به نحو احسن انجام شد.

او ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک هفته ناجا به هم استان‌ها و همکاران نیروی انتظامی از راه‌اندازی دفتر خدماتی پلیس+10 دربخش کوزران خبرداد و افزود: این بخش پیش از این از خدمات پلیس +10 بی‌بهره بودند، و متقاضیان دریافت خدمات مجبور بودند به مراکز شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۸_۲۳-۱۷-۰۴

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های هفته ناجا مصاحبه با همکاران در این حوزه، پخش برنامه تلویزیونی و ارسال پیام زیرنویس، بازدید مستمر دفاتر پلیس +10 به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم استانی‌ها، ارسال پیامک به همکاران و جلسه با رئسای استان و پلیس‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: در راستای خدمات پلیس+10 به سفر اولی‌های عتبات‌عالیات و ارباب رجوع از طرف بعضی از رئسای دفاتر هدایایی داده می‌شود.

رستمی ادامه داد: در پایان هر سال از مدیران نمونه دفتر نیز تقدیر می‌شود، و امسال در هفته ناجا از تعدادی کاربران  دفتر نمونه نیز تقدیر می‌شود.

او از دیگر اقدامات خوب پلیس که به آن اشاره کرد، در نظر گرفته شدن چهار دوره کلاس آموزشی برای مدیران و کاربران دفاتر پلیس+10 تا پایان سال جاری بود.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی به مراسمات اربعین پیش‌رو اشاره کرد و گفت: به منظور ارتقاء بیشتر کیفیت کار و رضایت ارباب رجوع، تعداد کاربران گذرنامه امسال از یک نفر به سه نفر افزایش داده شده و سایت‌ها تا پاسی از شب خدمات‌رسانی دارند.

رستمی ادامه داد: هم استانی‌ها برای دریافت گذرنامه سریعاً اقدام کنند تا در روزهای پایانی با ازدحام متقاضی روبرو نشون، ضمناً به خاطر رفاه بیشتر مرتجعین به این دفاتربا اضافه شدن دو ساعت به شیفت کاری دفاتر تا ساعت16 عصر مشفول خدمات‌رسانی هستند.

او افزود: همکاران ما در شهرستان‌های زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، قصرشیرین ثلاث‌باباجانی با استقرار کانکس در این مناطق خدمات خود را به نحو احسن  انجام داده‌اند، که  از آنان تقدیر شد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر 14 دفتر در شهر کرمانشاه خدمات تشخیص هویت را  به هم استانی‌ها ارائه می‌دهند، در هفته ناجا قرار است در کلیه شهرستان‌ها که دفاتر برقرار است خدمات تشخیص هویت هم انجام می‌شود.

سرهنگ رستمی در پاسخ به خبرنگار برنا گفت: برابر بررسی‌های کارشناسی، در سنوات گذشته ابلاغ طرح‌های جدید از قبیل خرید خدمت وظیفه عمومی، کم کردن یا بخشودگی خلافی خودرو،گرفتن پاسپورت خصوصاً در ایام اربعین حسینی(ع) و مشکلات بسترهای مخابراتی، موجب ترافیک بالای شبکه، کندی و قطعی شبکه و قطع ارتباط شبکه با ناجا می‌شد که برنامه‌هایی در جهت رفع مشکل در دستور کار است.

او در پاسخ این پرسش که آیا تعرفه های خدمات دفاتر تغییری دارد؟ چنین پاسخ داد: تعرفه دفاتر به صورت سالیانه و براساس ابلاغیه مرکز تغییر می‌کند، و در سال جاری در ابتدای سال مانند سنوات گذشته تعرفه دفاتر حدود هشت درصد اضافه شده است.

سرهنگ رستمی در جواب دیگر سئوال خبرنگار برنا که خدمات ارائه شده در دفاتر شامل چه مواردی می‌شود؟ او در این خصوص گفت: در حال حاضر در دفاتر پلیس+10 خدماتی چون صدور و تمدید گواهینامه و گذرنامه، اخذ مجوز اماکن عمومی، امورات مربوط به یارانه از قبیل ثبت ازدواج، ثبت فوت، بد سرپرست، عدم سازش زوجین، حزانت فرزند، معافیت نظام وظیفه از قبیل پزشکی، معافیت ایثارگران، خرید خدمت، معافیت تحصیلی، مجوز ورزشی، تمدید پزشکی، ثبت مفقودی والمثنی کارت سوخت خودرو - و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری ارائه می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در پایان سخنانش از هم استان‌های عزیز خواست، هر گونه شکایت، انتقاد، تقدیر و پیشنهاد در خصوص خدمات پلیس+10را با شماره تماس 197 دفتر نظارت همگانی نیروی انتظامی، به صورت 24 ساعته ویا شماره تماس083-2182416 در ساعات اداری به همکاران ما انعکاس دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز