سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

پویش جوانان برای توسعه استان اردبیل تشکیل می شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۹:۱۱
کد خبر: ۷۶۲۸۶۲
پویش جوانان برای توسعه استان اردبیل تشکیل می شود
سرپرست معاونت فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تشکیل، راه اندازی و فعال شدن "پویش جوانان برای توسعه استان اردبیل" توسط نخبگان جوان و سازمانهای مردم نهاد استان خبر داد.

به گزارش برنا،اکبر نگاهی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان مشگین شهر گفت: این پویش با دعوت از تمامی نخبگان و فرهیختگان جوان و با بهره مندی از توان و ظرفیت سازمانهای مردم نهاد در حوزه های مختلف راه اندازی میشود.

وی افزود: تمرکز و هدایت نیروهای فعال و نخبگان جوان با هدف همسویی و تقویت برنامه های توسعه استان از جمله اهداف شکل گیری این پویش است.

وی اظهار کرد: مقدمات کار و نحوه فعالیت این پویش بررسی شده و در آینده نزدیک این پویش برنامه های خود را اعلام و عملیاتی خواهد کرد.

نگاهی گفت: این پویش علاوه بر اینکه فرصتی مناسب برای بروز خلاقیت و  ظرفیتهای های جوانان و سهیم شدن این قشر در توسعه استان فراهم می سازد بعنوان بازوی توانمند و کمک و پشتیبان مسئولان و مدیران در پیشبرد برنامه های اجرایی استان و توسعه متوازن آن در همه زمینه ها خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جوانان و تعبیر ایشان از جوانان بعنوان "راه حل مشکل" اضافه کرد: مشکلات موجود در حوزه جوانان در موضوعاتی همچون اشتغال، ازدواج و مسکن و کاهش آسیبهای اجتماعی و تسریع حل آنها فقط با همکاری و مداخله خود جوانان در مباحث فرهنگی، مدیریتی و اجرایی میسر خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: تعداد سمن های شهرستان مشکین شهر نسبت به جمعیت شهرستان و با توجه به وجود نخبگان فرهنگی، هنری و علمی این شهرستان رضایت بخش نیست و دستگاههای عصو ستاد و دیگر مسئولان، جوانان را برای فعالیتهای اجتماعی و تشکیل سمن ها در حوزه های مختلف و با موضوع فعالیت تخصصی منطبق با نیازهای توسعه ای شهرستان ترغیب کنند.

در پایان این جلسه از ۶ دستگاه برتر و فعال در اجرای برنامه های اوقات فراغت شهرستان مشگین شهر تجلیل و تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز