سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد

امنیت یک محصول اجتماعی است

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۵:۴۸
کد خبر: ۷۶۲۹۹۹
امنیت یک محصول اجتماعی است
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی،گفت:امنیت یک محصول اجتماعی است و این مقوله فقط با حضور یکایک شهروندان وسازمان های مربوطه حاصل میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،سرهنگ ابراهیم قربان زاده در حاشیه همایش پلیس،امنیت و اصناف اظهار کرد:پلیس همکاری نزدیکی با اصناف که به عنوان نماینده محبوب مردم شناخته میشوند در بحث نظارت بر اماکن عمومی خواهد داشت.

وی در خصوص نظارت بر انبار ها افزود:سامانه ای برای انبار ها در نظر گرفته شده که بوسیله آن از احتکار ها جلوگیری شود،همچنین با افرادی که که کالا دارند و از عرضه آن خودداری میکنند،بطور ویژه برخورد میگردد.

رییس اتاق اصناف مشهد نیز در خصوص عملکرد سه ماهه تابستان گفت:اتاق، طرح های ویژه نظارتی برای پایان تابستان و ایام محرم بخصوص در دهه اول محرم داشته است و همچنین چند نمایشگاه تنظیم بازار با عرضه برنج ،حبوبات ،گوشت ومرغ برگزار شد.

محمود بنانژاد ادامه داد:به دلیل نوسانات نرخ ارز،نظارت ویژه بر صدور ودرج قیمت صورت گرفت،همچنین گشت های پایش منطقه ای با کمک بازرسین اتحادیه ها همیشه مشغول نظارت بر اصناف هستند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز  در خصوص بررسی و نظارت بر احتکار کنندگان عنوان کرد:۷۵۰ مورد بازرسی بر اساس کالا های ضروری صورت گرفت که ۵۸ مورد توقیف شد و از این تعداد برای ۱۵ انبار که حاضر به توزیع عادلانه نشدند،پرونده قضایی تشکیل شد.

علی باخرد تصریح کرد:این بازرسی ها بر اساس ۲۶ کالاهای ضروری که توسط دولت اعلام شد،صورت گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز