استاندار لرستان:

لزوم آشنایی به دانش روز نیروی انتظامی/۸۰ درصد تامین امنیت داخلی برعهده نیروی انتظامی است

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۶۳۰۸۳
لزوم آشنایی به دانش روز نیروی انتظامی/۸۰ درصد تامین امنیت داخلی برعهده نیروی انتظامی است
سید موسی خادمی گفت: با بررسی امنیت به معنی عام در حوزه داخلی، نزدیک ۸۰ درصد آن به عهده نیروی انتظامی است.

‍به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امیدواریم فرصتی فراهم شود که بتوانید خدمات خود را شفاف‌تر و سریع‌تر معرفی کنید و کارهای انجام شده را به مردم توضیح دهید تا آنان نیز بهتر با خدمات و زحمات شما آشنا شوند.

او با اشاره به تمامی آمار و شاخص‌های ارائه شده طی جلسات مختلف در خصوص نیروی انتظامی افزود: این بیانگر روند رو به رشد نیروی انتظامی است.

استاندار لرستان  گفت: امروز این حوزه برای کشور مهم‌تر است چراکه وسعت فعالیت آن در بیشتر مسائل اجتماعی و امنیت جامعه گسترده است.

 خادمی با بیان اینکه نیروی انتظامی نمی‌تواند سازمان سنتی باشد،خاطر نشان  کرد: گروه‌ها و جامعه هدف خیلی زود تغییر می‌کنند از این رو باید سریع به روز شوید در غیر این صورت آسیب بزرگی خواهیم دید.

او بیان کرد: در حوزه IT، تعریف جرایم و برخورد با آن، علوم اجتماعی، بحث‌های مردمی و... اگر مطابق با آخرین تکنولوژی و دستاوردها عمل نکنید دچار مشکل خواهید شد.

به گفته خادمی  ارتباط نیروی انتظامی با محیط بسیار مهم بوده چراکه یک سازمان گسترده، پیچیده و در عین حال نیازمند به روز شدن و آشنایی به دانش روز است و همواره مورد تاکید فرماندهی عالی مقام معظم رهبری و جانشینی وزیر کشور بوده که بر نزدیک بودن بیشتر با این مجموعه اصرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز