معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه:

گروهی برای پایش مستمر و اصلاح فضای کسب و کار کرمانشاه تشکیل شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۳:۴۳
کد خبر: ۷۶۳۱۰۷
گروهی برای پایش مستمر و اصلاح فضای کسب و کار کرمانشاه تشکیل شد
کارهایی که بدون مطالعه و با التهاب انجام شود، مشکلات را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست با صنعتگران استان کرمانشاه به شرایط حساس کنونی کشور اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات باید راهبرد و برنامه داشته باشیم.

او افزود: کارهایی که بدون مطالعه و با التهاب انجام شود، مشکلات را افزایش می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: بنا به تاکید مقام معظم رهبری مدیریت این شرایط نیازمند تصمیمات ویژه و البته بر اساس برنامه است.

حاتمی ادامه داد: بسیاری از التهابات و ناهماهنگی‌های اجرایی که تاکنون رخ داده ناشی از نبود راهبرد، برنامه و چارچوب منسجم بوده است.

او افزود: باید بر اساس خرد جمعی و با استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و نهادهای بخش خصوصی مشکلات استان کرمانشاه را حل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کارهای بدون مطالعه و با التهاب فقط مشکلات را دو چندان می‌کند.

حاتمی ادامه داد: حل مشکلات در استان کرمانشاه  نیازمند سه برنامه مشخص است که نخسیتن گام آن بهبود فضای کسب و کار است.

او  افزود: هیچ سرمایه‌گذاری وارد اتمسفر نامناسب کسب و کار نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: گروهی برای پایش مستمر و همچنین اصلاح فضای کسب و کار استان کرمانشاه تشکیل خواهد شد.

حاتمی دومین راهبرد را حفظ اشتغال فعلی و حمایت از واحدهای صنعتی فعال اعلام کرد و گفت: باید صنایعی که داریم را دسته‌بندی کنیم و به مشکلات واحدهای اورژانسی زودتر رسیدگی شود و البته واحدهایی که طی چند وقت اخیر تعطیل شده اند را نیز دوباره به چرخه برگردانیم.

او افزود: سومین راهبرد نیز جذب سرمایه‌های جدید به داخل استان کرمانشاه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه استانی بسیار مستعد برای جذب سرمایه‌گذاران است و  نباید این قدر از فضای کرمانشاه بد بگوییم.

حاتمی با اشاره به تصمیماتی که برای حمایت از واحدها صنعتی در شرایط کنونی گرفته شده، تاکید کرد: هیچ دستگاه‌ها از جمله شرکت‌های خدمت‌رسان، تامین اجتماعی، مالیاتی و ... حق ندارند بدون اینکه از ستاد تسهیل مصوبه داشته باشند، علیه واحد صنعتی اقدام کنند.

اوه بر لزوم خرید از واحدهای تولیدی داخل استان کرمانشاه هم تاکید کرد و افزود: این موضوع را به زودی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای حل مشکلات واحدهای صادراتی در حوزه پیمان‌سپاری ارزی هم پیگیر هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز