از طرح های پژوهشی و نیز مشارکت و همیاری جوانان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استقبال می کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۰:۱۱
کد خبر: ۷۶۳۲۴۶
از طرح های پژوهشی و نیز مشارکت و همیاری جوانان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استقبال می کنیم
نشست مشترک دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان با سردار اصلانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و جمعی از مدیران ارشد انتظامی استان بمناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، بمناسبت هفته نیروی انتظامی و با مشارکت معاونت اجتماعی فرماندهی انمتظامی استان و حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نشست مشترک دبیران سمن های جوانان با سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان در حضور چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان برگزار گردید.

در این نشست که در ششمین روز هفته نیروی انتظامی و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد چمن گلی طی سخنانی ضمن تبریک هفته ناجا و تقدیر و تشکر از همکاری و دلسوزی وصف ناپذیر مجموعه خدوم فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های مرتبط با ورزش و جوانان، حضور مجموعه مدیران ارشد انتظامی در اداره کل ورزش و جوانان و تعامل و همفکری با جوانان عزیز را یکی از مصادیق همراهی مسئولین با مردم و بطن جامعه بخصوص جوانان بعنوان نیروی عظیم بانشاط و موتور محرکه کشور دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان امروز با تخصص و مسئولیت پذیری خود و بواسطه انرژی و شور جوانی خود در بخش های مختلف فعالیت می کنند و بسیاری از امور در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی،" زیست محیطی، علمی، سیاسی و ...با فکرهای نو و ذهن های خلاق به همین جوانان واگذار شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: امروز بیش از 67 سمن فعال در استان فعالیت دارند و این رقم با گرایش جوانان به مشارکت در امور مختلف اجتماعی و فرهنگی و سایر شاخه ها در حال افزایش است.
چمن گلی ابراز امیدواری کرد که تعامل پلیس و جوانان می تواند موجب شادابی و پویایی جامعه شود و ایده های جوانان در حوزه های مختلف بی شک قابل اعتماد و راهگشا است.
ناصر اصلانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به اینکه امنیت یک نیاز عمومی و یک نعمت بزرگ است که با تلاش پلیس شایسته و مقتدر محقق می شود گفت:نیروهای انتظامی از سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله درس مبارزه با ظلم، شرف و آزادگی آموخته و امنیت را در استان بوجود آوردند.
وی ادامه داد: امروز پلیس امانتدار مردم است و در قبال هر گونه تعرض به جان و مال و ناموس مردم به شدت برخورد خواهد کرد.
اصلانی افزود: هدف از برگزاری هفته ناجا افزایش اعتماد عمومی با رویکردی جامعه محوری و نمایش اقتدار پلیس در تامین امنیت اجتماعی است و ما در تمامی بخش ها اعم از امنیت اجتماعی، امنیت اقتصادی، امنیت مرزی، امنیت فضای مجازی و بسترسازی و آموزش های همگانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با تمام قدرت در خدمت به نظام و مردم عزیزمان هستیم چرا که بر این باوریم اقتدار امروز پلیس برخواسته از قدرتی است که مردم عزیز به خادمان خود داده اند.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی وظیفه جوانان امروز را در برهه کنونی بسیار خطیر دانست و گفت: جوانان دیروز با قدرت ایمان و بصیرت و غیرت خود با پیروی از امام راحل عظیم الشأن بنیان طاغوت را برچیدند.
اصلانی حرکت در مسیر انقلاب و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب و بهره گیری از فرصت های خدمت خالصانه به مردم در تمامی بخش ها را رمز اقتدار جوانان امروز ما دانست و گفت: به حول و قوه الهی جوانان مؤمن و ولایی و تحصیل کرده ایرانی با درایت و فکر های بزرگ خود توانسته اند موفقیت های زیادی را برای کشورمان رقم بزنند.
وی بهره گیری از ایده های سازنده جوانان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی بخصوص بحث مهم پیشگیری از آسیب های اجتماعی را رسالتی بزرگ بیان کرد و از جوانان و سازمان های مردم نهاد خواست تا با مشارکت در ارائه طرح های تحقیقی و پژوهشی تعامل سازنده ای با پلیس داشته باشند و ما نیز در دایره مقدورات خود از این جوانان حمایت می کنیم.
اصلانی گفت: بخش عمده ای از مراجعین به مجموعه های انتظامی استان مردم هستند و ما بر این باوریم که بین پلیس و جامعه ارتباطی بسیار خوب و تعاملی وجود دارد و لذا وظیفه داریم با تمام قوا در کنارشان باشیم.
در ادامه این نشست جمعی از جوانان منتخب به بیان سوالات و دیدگاه های خود پرداختند و اصلانی پاسخگوی آنان شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز