تجلیل استاندار البرز از مدیرکل ورزش و جوانان برای کسب رتبه برتر عملکرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۹:۴۳
کد خبر: ۷۶۳۳۵۷
تجلیل استاندار البرز از مدیرکل ورزش و جوانان برای کسب رتبه برتر عملکرد
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال 1396 به عنوان برتر دست یافت و امیر غفرانی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا مراسم جشنواره شهید رجایی استان البرز صبح امروز باحضور دکتر نجفی استاندار البرز و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم دستگاههای اجرایی برتر استان البرز در سال 96 مورد تجلیل قرار گرفتند که اداره کل ورزش و جوانان در این میان به عنوان دستگاه برتر معرفی و امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اهدای تندیس و لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

در این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای غفرانی

با سلام و احترام؛

تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان در اداره کل ورزش و جوانان موجب شده است در میان دستگاه های اجرایی استان از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در شاخص های عمومی در ارزیابی عملکرد سال 1396 شناخته و معرفی شوید. این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تبریک می گویم.

امیدوارم با استمرار تلاش و تکاپو ویژه در سال حمایت از کالای ایرانی با عزم ملی و مدیریت جهادی، موجب ارتقای کارآمدی دولت و تدبیر و امید، توسعه استان، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن نسیم امید در مسیر ارتقای نظام جمهوری اسلامی ایران شوید. توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

محمد علی نجفی

استاندار البرز

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز