مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه:

طرح گفت‌وگو محور «ساعت جوانی» در این اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه آغاز شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۸:۴۱
کد خبر: ۷۶۳۳۶۹
طرح گفت‌وگو محور «ساعت جوانی» در این اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه آغاز شد
ساعت جوانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست با اعضای سمن صبح‌ امید با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

تشکیل شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در این نشست گفت: طرح گفتگو محور «ساعت جوانی» در این اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه آغاز شد.

او افزود: در این طرح به صورت سه روز در هفته پای صحبت‌های جوانان و اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه خواهیم نشست تا با درک عمیق‌تر از نیازهای جوانان برنامه‌های عملیاتی در راستای توجه بیشتر به این قشر فعال و پویا ترسیم نمائیم.

رحیمی بر ضرورت استفاده از دیدگاه‌ها و راهکارهای مطرح شده توسط جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: مطالب و موارد مطروحه در این نشست، برای طرح در ستاد ساماندهی امور جوانان جمع‌بندی خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: توجه به مسائل و مشکلات جوانان جزو سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

او افزود: در تلاش هستیم با تشویق و ترغیب جوانان نسبت به مشارکت بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی از طریق سازمان‌های مردم نهاد، از استعداد و ظرفیت آنان در جهت رفع مسائل و مشکلات استان کرمانشاه استفاده نماییم.

رحیمی ادامه داد: «ساعت جوانی» اقدامی عملی در راستای ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه  گفت: بنا داریم این گفت‌وگوها را با حضور دیگر مدیران و مسئولین استانی ذی‌ربط که به نوعی با جوانان و مسائل اجتماعی ارتباط دارند برگزار نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز