مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

امضا تفاهمنامه میان حوزه های علمیه و ورزش و جوانان

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۴:۲۰
کد خبر: ۷۶۳۷۳۳
امضا تفاهمنامه میان حوزه های علمیه و ورزش و جوانان
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به وجود تفاهمنامه فی مابین این اداره کل با حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: امکانات ورزش موجود که حقی همگانی است در خدمت تمامی اقشار جامعه، عموم مردم و حوزویان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به همراه معاونین با آیت الله اعرافی امام جمعه قم به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار کردند.

در این دیدار وی ضمن ارایه گزارش مختصری از دست‌آوردهای ورزش و جوانان استان قم افزود: رسالت ورزش با ورود خیرین به نتایج و دست‌آوردهای بهتری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش ابراز کرد: توجه به ورزش های که ریشه در فرهنگ و مذهب ایران دارد همچون ورزش باستانی، نیاز به توجه ویژه دارد.

عابدی با مطرح کردن وجود تفاهم نامه فی مابین این اداره کل با حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: امکانات ورزش موجود  که حقی همگانی است در خدمت تمامی اقشار جامعه، عموم مردم و حوزویان است.

آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم نیز ضمن تشکر از کسانی که برای تعمیم ورزش تلاش می کنند گفت: وظیفه آموزش پرورش، دانشگاه ها، حوزه و بخصوص شهرداری در زمینه توسعه ورزش مهم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز