معاون استاندار خراسان رضوی :

باید ارزش های دفاع مقدس در بین نسل جوان نهادینه شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۷:۳۳:۴۷
کد خبر: ۷۶۳۷۴۸
باید ارزش های دفاع مقدس در بین نسل جوان نهادینه شود
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت : باید تلاش کنیم تا ارزش های دفاع مقدس در بین نسل جوان نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد رحیم نوروزیان در مراسم گردهمایی بزرگ ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود : ویژگی بارز شهدای انقلاب اسلامی که نقش بسیار حیاتی در حرکت رو به جلو و غلبه بر مشکلات و فائق آمدن بر کاستی‌ها دارد، این است که باجان خود باخدا معامله کردند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت:  این عزیزان از خود و آسایش و منافعشان برای تعالی کشور گذشتند و خود را فدای ارزش‌های والای اسلام و انقلاب کردند.

نوروزیان افزود:  در جنگ تحمیلی ایثار و شجاعت رزمندگان اسلام عامل اصلی پیروزی بر سپاه کفر جهانی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ایثار خصلتی است که پیشرفت‌های ما را از دستاوردهای دیگران تمایز می‌بخشد، گفت: ویژگی مشترک تمام رزمندگان ایثار و شجاعت است.

نوروزیان تصریح کرد: امروز همانند دوران دفاع مقدس باید بر ایثار تأکید کنیم و با همین عامل، راه پیشرفت و عبور از مشکلات را هموار سازیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا در داخل کشور با  دوری جستن از اختلاف نظر بین گروه های مختلف سیاسی وحدت آفرینی کرد و توطئه دشمنان برای ضربه زدن به یکپارچگی نظام نقش برآب شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنان ما ضعیف هستند و در بین خودشان اختلاف نظر دارند به تغییر نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اشاره کردوآنرانشانه ای ازعدم انسجام دشمنان دانست.

وی بر لزوم رفع اختلاف نظر و مشکلات احتمالی در داخل تاکید و اظهار کرد: بدین ترتیب تلاش دشمنان برای ضربه زدن بر ارکان نظام و ایجاد تفرقه در بین مردم و مسئولان با تکیه بر مباحث اقتصادی هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

 

نظر شما