استاندار یزد:‌

اجتماع بزرگ اربعین حسینی محور اتحاد مسلمانان جهان است

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۸:۵۸
کد خبر: ۷۶۳۹۱۲
اجتماع بزرگ اربعین حسینی محور اتحاد مسلمانان جهان است
استاندار یزد با بیان این‌که راهپیمایی عظیم اربعین نماد دفاع از آزادی و آزادگی و صحنه ‌قدرت، ‌صلابت و مهرورزی مسلمانان است، گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی کارگاه آموزشی برای چگونه زیستن است که به محور اتحاد مسلمانان جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،«محمود زمانی قمی» در نشست ساماندهی مشارکت‌های خیرین ‌ستاد اربعین حسینی استان با اشاره به این‌که رویارویی و مقابله با ظلم ظالمان همواره وجود داشته و دارد، اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) اقیانوس بسیار بزرگی است که تمام مشکلات را می‌توان با توسل به ‌آن حضرت حل کرد .

وی با بیان این‌که در تشکیلات حضرت امام حسین (ع) همه از پیر و جوان، زن و مرد و بخش دولتی و خصوصی، فعال هستند، افزود: پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین اجتماعی است که با ‌ایمان، ‌اراده قلبی، عشق و علاقه مردم رقم می‌خورد و نماد دفاع از آزادی و آزادگی و صحنه زیبا و ارزشمند اخلاق، مهرورزی، ‌صلابت و قدرت مسلمانان در سراسر جهان است .

استاندار یزد گفت:‌ اجتماع اربعین حسینی به لحاظ کمیت و تعداد نیز بسیار بی نظیر است؛ این اجتماع بزرگ یک کارگاه آموزشی برای چگونه زیستن می‌باشد و پیام انسان دوستی و محبت به جوامع بشری می‌دهد که به محور تجمع و اتحاد ملت‌های مسلمان تبدیل شده است .

رییس ستاد اربعین حسینی استان خاطرنشان کرد: استان یزد که حسینیه ایران است در حوزه ارائه خدمات و تسهیلات به زائران حسینی پیش‌قدم و نمونه باشد، هرچند گزارش فعالیت‌های سال قبل نشانگر اقدامات خوبی در این رابطه است.

زمانی قمی در ادامه با اشاره به ضرورت تقویت امکانات برای زائران اربعین حسنیی از سوی استان، تصریح کرد:‌ خدمت به زائران اربعین حسینی فرصت مناسب برای بیان ارادت به اهل بیت (ع) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز