درخشش کاراته کاهای لرستان در رقابت های انتخابی تیم ملی

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۴:۲۸
کد خبر: ۷۶۳۹۸۳
درخشش کاراته کاهای لرستان در رقابت های انتخابی تیم ملی
کاراته کاهای لرستان در رقابت های انتخابی تیم ملی سبک های غیرکنترلی کاراته کشورخوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛رقابت های قهرمانی سبک های غیرکنترلی کاراته آقایان کشور در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استان تهران با حضور تیم هایی از استان های کشور با  ۱۴۴ فایتر در سالن آیت الله طالقانی در سه رده وزنی برگزار شد و تیم  لرستان در این مسابقات با ترکیب محمد نیازی ، مهدی کوشکی، یوسف دولتشاه ، فرشاد شاهیاری،علی قاضی نژاد ،حسام ابوالفتحی، افشین ندری، امیر رحیمی ، فرامرز گراوند و سیدامیررضا محمدی موسوی به عنوان بازیکن ، داریوش کاکاوند،سیدحبیب اله موسویان داور ، ایرج حق نیا مربی و هادی احمدی سرپرست و سرمربی تیم استان لرستان خوش درخشیدند.

تیم استان از چندماه پیش با تمرینات منسجم و هدفمند در باشگاهها و پایگاه قهرمانی مشغول به تمرین بوده اند و ماحصل آن کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای یوسف دولتشاه در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم و مقام سوم و مدال برنز فرشاد شاهیاری در وزن مثبت ۷۵ در این رقابت ها بود.

در پایان این رقابت ها نتایج تیمی ذیل کسب شد.

استان تهران با کسب 2مدال طلا و 1 مدال برنز اول تیمی و لرستان با یک مدال طلا و یک مدال برنز مقام دوم تیمی و استان قم با 2 مدال برنز مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند و در پایان رقابت ها به نفرات برتر حکم قهرمانی و کاپ و مدال اهدا شد.

یوسف دولتشاه با کسب نشان برتر طلا موفق به کسب سهمیه اعزام به مسابقات برون مرزی ژاپن گردید.

قابل ذکر است کیوان آذرخش و حسین طرهانی نیز درطی سه هفته آینده نمایندگان لرستان در مسابقات معتبر جهانی در کشور قزاقستان خواهند بود.

 

نظر شما