بیش از ۴۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در البرز برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۶:۴۲
کد خبر: ۷۶۴۰۷۶
بیش از ۴۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در البرز برگزار می شود
​مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " هفته تربیت بدنی بزرگترین فرصت برای نمایش دستاوردهای ورزش است " از برگزاری بیش از 430 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش گفت: هر ساله از 26 مهر الی 2 آبان به عنوان هفته تربیت بدنی، زمانی فراهم می گردد تا بیشتر به زحمتکشان و تلاشگران عرصه ورزش پرداخته شود.

وی با بیان این که " هفته تربیت بدنی بزرگترین فرصت برای نمایش دستاوردهای ورزش است " عنوان کرد: این هفته، هفته ای مختص ورزشکاران، هیئتهای ورزشی، پیشکسوتان و تمامی جامعه ورزش است که سهم بسزایی در زندگی بسیار از افراد بخصوص جوانان دارد.

غفرانی افزود: استان البرز به عنوان یکی از ورزش خیز ترین استانهای کشور، در همین راستا و متقارن با این ایام برنامه های متعدد و متنوعی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.

وی با بیان این که " البرز در عرصه ورزش همواره سربلند بوده است " اضافه کرد: در هفته تربیت امسال، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بیش از 430 برنامه در دو حوزه ورزشی و فرهنگی تدارک دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: این برنامه ها شامل مواردی همچون مسابقات مختلف ورزشی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، برپایی نمایشگاه های ورزشی، برنامه های ورزشی خانوادگی، جشنواره و همایش های گوناگون، افتتاح اماکن ورزشی، تجلیل از قهرمانان ورزشی استان، برگزاری اردوهای فرهنگی، اجرای کارگاه های آموزشی و مشاوره ای و ... خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای جشن افتتاحیه هفته تربیت بدنی گفت: ردز 30 مهرماه در همایشی بزرگ و باشکوه و باحضور تمامی هیئتهای ورزشی استان البرز، جشن هفته تربیت بدنی در ورزشگاه دکتر شریعتی کرج برگزار می شود.

غفرانی در پایان تصریح کرد: جا دارد به نوبه ی خود از تمامی همکارانم در اداره کل و ادارات شهرستانی، مسئولان هیئت های ورزشی، ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان استان البرز که خالصانه و عاشقانه در راه توسعه، رشد و تعالی ورزش استان تلاش و خدمت می کنند تشکر و قدردانی داشته باشم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز