فرماندار محموآباد بیان کرد:

۲۷۰۰ نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزی و روستائیان قرار گرفتند

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۹:۳۷
کد خبر: ۷۶۴۲۸۰
۲۷۰۰ نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزی و روستائیان قرار گرفتند
فرماندار محموآباد جلسه ستاد بیمه کشاورزان و روستائیان و عشایر گفت: 2700 نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزی و روستائیان قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری برنا از محمود آباد؛ جلسه ستاد بیمه کشاورزان و روستائیان و عشایر شهرستان محمودآباد با حضور یحیی یوسف‌پور، فرماندار محمودآباد، محمد ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر استان مازندران و سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.

 فرماندار محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: زندگی عزت‌مندانه کشاورزان و اقشار ضعیف جامعه در گرو بیمه کشاورزان و روستائیان و عشایر است و باید مردم از کارکردهای اثر بخش این بیمه مطلع گردند.

یوسف‌پور مهمترین ماموریت این ستاد را تعمیم و گسترش سطح پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر عنوان کرد و گفت: این مهم در سایه ارتقاء سطح تعاملات سازنده کلیه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و با اطلاع رسانی درست در بین اقشار مختلف جامعه صورت می‌پذیرد.

رئیس ستاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر شهرستان محمودآباد ضمن تاکید بر استفاده از کلیه ظرفیت‌ها در توسعه فعالیت‌های صندوق جهت خدمت رسانی به مردم گفت: تعامل با علماء، روحانیون، مقامات بومی و محلی در جهت معرفی صندوق و بهره گیری از قابلیت های دستگاههای اداری از جمله دهیاری ها و جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان در تحقق ماموریت ها و اهداف و برنامه های این صندوق می تواند کمک حال باشد.

وی گفت: در راستای اجرای طرح صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایری بیش از 2700 نفر در شهرستان محمودآباد تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند .

یوسف‌پور با اشاره به سهمیه سرانه استان مازندران گفت: 20 هزار نفر مشمول بیمه اجتماعی کشاورزی و روستائیان و عشایری در شهرستان محمودآباد می‌باشند که این انتظار می‌رود در سایه نهضتی همگانی و فراگیر اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و شهروندان از طریق 4 کارگذار تعیین شده در روستاها  بتوانند ضمن مراجعه نسبت به تحت پوشش قرار گرفتن این بیمه اقدام نمایند..

در پایان این جلسه حکم بازنشستگی 5 نفر از روستائیان شهرستان محمودآباد توسط فرماندار محمودآباد و مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر استان مازندران اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز