جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا توسط کامیونداران استان

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۵:۴۹
کد خبر: ۷۶۴۳۸۶
جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا توسط کامیونداران استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: امسال بیش از 2 میلیون تن کالا توسط کامیونداران از این استان به مناطق مختلف کشور حمل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی رحمتی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: تاکنون 154 هزار و 833 برگ بارنامه در استان صادر شده و کامیونداران عمدتا محصولاتی همچون گندم، سیمان ، سیب زمینی ، آب معدنی ، گازوییل ، گوجه فرنگی ، هندوانه و انواع آرد را از استان به دیگر مناطق کشور حمل کرده اند.

وی از فعالیت 11هزار و 365 راننده با بیش از هفت هزار دستگاه کامیون در ناوگان باری استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در نیمه اول امسال برای 2 هزار و 285 راننده کارت هوشمند صادر شد.

او اضافه کرد: با تلاش فعالان بخش حمل و نقل و رانندگان تلاشگر وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان عادی و روان بوده و برای رفع نیازهای آنها نیز تاکنون بیش ازپنج هزار و 196 حلقه لاستیک در بین ناوگان باری و اتوبوسی استان توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین با اشاره به تامین نیاز نهاده های دامی و کود شیمیایی استان گفت: 60 دستگاه ناوگان برای حمل این نهاده ها امروز عازم بندر امام خواهند شد.

رحمتی به نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت های حمل و نقل اشاره کرد و از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های 141 ، شهراه ، نمایندگی های مستقر در شهرک حمل و نقل ، پایانه های شهری و تلفن 33743799-045جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز