طرح ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار مجلس

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۴۴۴۶
طرح ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار مجلس
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه تصادفات خودروهای حمل اتباع بیگانه هزینه‌ها بسیاری به استان تحمیل می‌کند و با وجود برخی کمبودها، مسائلی را به دنبال دارد، تصریح کرد: با رییس مجلس شورای اسلامی در این زمینه صحبت کرده‌ایم و مقرر شده به زودی طرح ساماندهی اتباع خارجی در دستور کار مجلس قرار گیرد، همچنین باید در زمینه قاچاق انسان طرحی را ارائه و پیگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر"حسین امیری" امروز 22 مهرماه در نشست مجمع نمایندگان با کارشناسان درباره تصادفات جاده‌ای استان کرمان با گلایه از عدم حضور مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: به نظر می‌آید آمار تصادفات بالاست و باید آسیب‌شناسی شود تا بدانیم در این زمینه چه کاری انجام بدهیم.

در این جلسه "علی بختیاری" نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس نیز اظهار کرد: باید شاخص‌های موثر در کاهش تصادفات بررسی و این موارد پیگیری شود.

وی بیان کرد: تصادفات جاده ای عوامل مختلفی دارد که آموزش، صدور گواهینامه، تردد و ... را شامل می شود و باید برای ساماندهی و آموزش در این حوزه کار کرد.

همچنین دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور در این جلسه گفت: خودرو، عوامل انسانی و زیرساخت در حوادث رانندگی موثر است که در بحث عامل انسانی، باید کار با فرهنگسازی دنبال شود.

"حیدریان" کارشناس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: در زمینه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور جدید 118 سامانه دوربین برای استان کرمان مصوب شده که کار در حال اجراست و باید کد پلیس دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز