استاندار اردبیل :

خدمات پست برای خانواده ها قابل لمس است

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۲:۱۰
کد خبر: ۷۶۴۴۸۵
خدمات پست برای خانواده ها قابل لمس است
استاندار اردبیل گفت : هر خانوار ایرانی در طول سال با عوامل پست سروکار داشته و خدمات این اداره کل برای عموم قابل لمس است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل پست استان که به مناسبت "هفته جهانی پست" در استانداری انجام شد اظهار داشت: از قدیم الایام ، "پست" یکی از عوامل اصلی ارتباط و  محبت بین خانواده ها ، دولت ها و ارتباط با دنیا بوده و همچنان این شیرینی در این مجموعه دیده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در استان اردبیل ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند بر عهده این اداره کل گذاشته شده  افزود: تلاش ما این است دفاتر پست بانک را برای رفاه روستاییان در روستاها راه اندازی کنیم و در همین راستا  به افرادی که طرح های توجیهی قابل قبول در رابطه با راه اندازی پست بانک در روستاهای بزرگ و شهرهای کوچک داشته باشند، تسهیلات ارزان قیمت تعلق می گیرد.

بهنام جو با اشاره به این که افزایش خدمات پستی ، قطعا به کاهش رفت و آمدهای زاید بین شهرها کمک خواهد کرد ادامه داد : ارایه بهینه خدمات پستی و  توسعه پست الکترونیکی و اینترنتی که منجر به کم شدن بروکراسی اداری و صرفه جویی در وقت مردم می شود ،  خدمت بسیار مهم و بزرگی است.

در این دیدار مدیرکل پست استان اردبیل نیز عملکرد یکساله اداره کل پست را تشریح  و در پایان ، لوحی به صورت  تمبر ، به استاندار اردبیل اهدا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز