"بهرامی"در گفت وگو با خبرگزاری برنا،مطرح کرد:

ازعملکردورزشکاران لرستانی درپاراآسیایی جاکارتا راضی هستم/هدفمان کسب نتیجه بهتر در پاراالمپیک است

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۹:۰۱
کد خبر: ۷۶۴۵۳۳
ازعملکردورزشکاران لرستانی درپاراآسیایی جاکارتا راضی هستم/هدفمان کسب نتیجه بهتر در پاراالمپیک است
مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان ومعلولین به خبرنگاربرنا گفت:رقابت بسیار سختی بین برخی از ورزشکاران در جاکارتا وجود داشت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛دکترمصطفی  بهرامی در این گفت وگو با اشاره به رقابت سخت ونزدیک برخی از ورزشکاران در پاراآسیایی جاکارتا ،اظهار کرد: سطح مسابقات پاراآسیایی جاکارتا دربرخی از مواد دومیدانی به خاطر حضور قهرمانان جهان و پاراالمپیک بسیار بالا بود به طوریکه  رقابت بسیار سختی بین ورزشکاران وجود داشت و در برخی از مواد هم مسابقات در حد متوسطی برگزارشد.  

او با بیان اینکه از عملکردهمه ورزشکاران لرستانی حاضر درپاراآسیایی جاکارتا راضی هستم،افزود:  اکثر بچه هاهم رکوردهای خودشان را زدند وهم رکوردهای آسیارا شکستند وهمچنین بعضی از بچه ها نیز موفق به جابجایی رکوردهای جهانی شدند.

بهرامی بااشاره به  برنامه ریزی ها برای حضور در پارالمپیک توکیو ،تصریح کرد: برنامه هایمان ازقبل برای پاراالمپیک شروع شده است به طوریکه مسابقات جاکارتا  را به عنوان یک مسابقه میان مدت دیدیم .

مربی تیم ملی پارا دو ومیدانی  ادامه داد: مسابقات اصلی ما پارالمپیک است که سعی برآن داریم نسبت به سال قبل نتیجه بهتری بگیریم .

بهرامی با بیان اینکه به  مسئولین  وعده کسب چند مدال را داده بودیم که ازاین لحاظ  موفق  عمل کردیم ،گفت: از مسئولین انتظار داریم  به  وعده وقولشان عمل کنند وامکانات بیشتری دراختیارما قراردهند تا این مسیررا  بهتر  طی کنیم.

او مهمترین مشکل  حوزه ورزش جانبازان ومعلولین لرستان رادر حال حاضر   بحث زمین پرتاب اختصاصی دانست وافزود: نیازمند یک زمین پرتاب اختصاصی هستیم  چون دوومیدانی مثل رشته های دیگر نیست که محدود به مکان خاصی بوده یاداخل سالن  انجام شود ؛ ما هرلحظه نیازداریم که  هم تمرینات بدنسازی وهم تمرینات پرتابی مان را درفضای باز بیشترکنیم  لذا نیاز به یک زمین چمن اختصاصی داریم وانتظار داریم مسئولین این زمین را دراختیار ورزشکاران ما قراردهند.

گفت وگو: محسن علیکرمی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز