مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبر داد :

ایجاد ۲۵۰۰ شغل در روستاهای استان

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۴:۲۵
کد خبر: ۷۶۴۸۱۳
ایجاد ۲۵۰۰ شغل در روستاهای استان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با اجرای طرح های پایدار اشتغال روستایی 2 هزار و 500 ظرفیت شغلی در این استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ قاسم رحیمی روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  گفت: سهم استان اردبیل از اعتبار طرح پایدار اشتغال روستایی 2 هزار و 470 میلیارد ریال است که تاکنون هزار و 240 میلیارد ریال آن ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس طرح هایی با ارزش سه هزار و 400 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند که هزار و 920 میلیارد ریال از این میزان مورد تایید قرار گرفته است.

رحیمی ادامه داد: از این مبلغ هزار و 440 میلیارد ریال در بانک ها مصوب شده و برای هزار و 400 میلیارد ریال آن عقد قرارداد شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: این طرح ها توسط سه دستگاه جهاد کشاورزی ، صنعت ، معدن و تجارت و گردشگری اجرا می شود .

رحیمی افزود: تاکنون 700 میلیارد ریال برای طرح های جهاد کشاورزی ، 300 میلیارد ریال برای گردشگری و 350 میلیارد ریال برای صنعت ، معدن و تجارت تصویب شده است.

او فعال کردن واحدهای تولیدی غیرفعال و ایجاد واحدهای تاثیرگذار و بزرگ را از اهداف این طرح دانست و اظهار داشت: تسهیلات مالی به فعالیت هایی اعطا می شود که اشتغال بیشتری داشته و در رفع بیکاری موثر باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز