استاندار عنوان کرد:

مسابقات سراسری قرآن، بیاد ماندنی ترین رویداد فرهنگی در استان مرکزی بود

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۳:۴۰
کد خبر: ۷۶۴۸۹۹
مسابقات سراسری قرآن، بیاد ماندنی ترین رویداد فرهنگی در استان مرکزی بود
استاندار مرکزی این دوره از مسابقات سراسری قرآن را بیاد ماندنی ترین رویداد فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش برنا از اراک- سید علی آقازاده در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش خواهران در مجتمع کوه نور اراک، این دوره از مسابقات سراسری قرآن را بهترین، بزرگ‌ترین و بیاد‌ماندنی‌ترین رویداد فرهنگی دانسته و گفت: این رویداد بزرگ قرآنی در دو هفته اخیر با حضور تعدادی از قاریان، داوران و خواهران و برادران شرکت کننده با برنامه‌ریزی کامل برگزار شد که افتخار بزرگی برای استان مرکزی خواهد بود.

وی عنوان کرد: امروز که بشر آماج هجمه‌ها و جاذبه‌های مختلف قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیاز به هدایت‌گری قرآن احساس می‌شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه قرآن معجزه جاودان است، افزود: انسانها و مسلمانان تا روز قیامت از این کتاب آسمانی بهره مند خواهند شد.

آقازاده یکی از صفات قرآن را هدایت‌گری دانسته و گفت: قرآن با استفاده از این ویژگی ما را رهنمون می‌سازد و هماهنگ کننده بین عقیده و عمل است و تمامی افراد را به سوی معنویت هدایت می‌کند.

آقازاده با بیان اینکه قرآن سبب رشد انسان شده و او را از صفاتی مانند بد‌اخلاقی دور می‌سازد، ادامه داد: این کتاب آسمانی کتاب اصول و عقاید است که همواره معرفت را به مسلمانان می‌آموزد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: قرآن دربردارنده مجموعه‌ای از آموزه‌های ناب است که این آموزه ها با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی به زیبا‌ترین و بهترین شکل در سبد اطلاعات فرهنگی مردم قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز