استاندار کرمانشاه:

وزارت کشور ۳ میلیارد تومان برای ایجاد کمپ معتادان اختصاص داد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۶:۵۷
کد خبر: ۷۶۴۹۰۱
وزارت کشور ۳ میلیارد تومان برای ایجاد کمپ معتادان اختصاص داد
استاندار کرمانشاه اعلام کرد که وزارت کشور که قرار بود یک میلیارد تومان برای ایجاد کمپ توانمندسازی معتادان کرمانشاه اختصاص دهد، این بودجه را به سه میلیارد تومان افزایش داد‌.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ هوشنگ بازوند یکشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی ‌مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه ای با حضور مقام معظم رهبری بنا شد، 2 اردوگاه توانمندسازی معتادان بهبود یافته با محوریت وزارت کشور ایجاد شود.

وی افزود: یکی از این اردوگاه ها را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان ایجاد می کند و دیگری را وزارت کشور با توجه به زیرساخت های موجود آن در شهر کنگاور اجرایی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این کمپ در محل اردوگاه متروکه نگهداری از اتباع بیگانه کنگاور ایجاد خواهد شد، گفت: دستگاه های اجرایی هرچه زودتر اقدام های لازم‌ برای ایجاد اردگاه توانمندسازی را انجام دهند.

بازوند با بیان اینکه نظارت بر اجرای پروژه بر عهده دفتر فنی استانداری است، گفت: در هر جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر روند پیشرفت اجرای این پروژه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه استانداری کرمانشاه یک میلیارد تومان برای احداث این پروژه تخصیص خواهد داد، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی یک میلیارد تومان از سهم استان را تا هفته آینده تامین کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه وزارت کشور سه میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده است، افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هم هزینه های جاری این اردوگاه را تامین خواهد کرد.

بازوند گفت: این اردوگاه می تواند بخشی از نگرانی های مربوط به آینده معتادان بهبود یافته را برطرف کند و به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به فعالیت های شهرداری در زمینه مبارزه با مواد مخدر اشاره ‌کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر باید بیش از هرچیزی به موضوع معتادان متجاهر توجه کنند زیرا این افراد بیشترین هزینه را برای شهر دارند.

استاندار کرمانشاه تاکید ‌کرد: شورای شهر و شهرداری کرمانشاه تاکنون هیچ اقدام جدی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و کنترل معتادان متجاهر انجام نداده اند.

نظر شما