گشوده شدن صحن حضرت زهرا(س) در نجف از فردا

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۶:۴۳
کد خبر: ۷۶۴۹۶۴
گشوده شدن صحن حضرت زهرا(س) در نجف از فردا
روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد: بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) در شهر مقدس نجف اشرف از فردا به روی زائران اربعین حسینی گشوده می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ستاد بازسازی عتبات عالیات، بخش زیارتی طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین به نام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) با حضور حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی و برخی مسئولان به روی زائران گشوده خواهد شد.

با تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات و تولیت و خادمین حرم مطهر علوی از روزهای گذشته، بخش زیارتی صحن و شبستان حضرت زهرا (س) آماده میزبانی از زائران به ‌ویژه خیل عظیم زائران اربعین شده است.

علیرضا فداکار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف نیز با بیان اینکه تعدادی از زائران هم اکنون خود را به شهر نجف که مبدا پیاده روی اربعین است رسانده‌اند، افزود: آماده ارایه خدمت به زائران اربعین حسینی هستیم.

وی با اشاره به افزایش شمار زائران اربعین در شهر نجف اشرف گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و همت خادمان موکب‌های ایرانی و همکاری برادران عراقی، مشکلی در پذیرائی از زائران نداریم.

رئیس کمیته اسکان و تغذیه نجف اشرف تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با روند کنونی ورود زائران به شهر نجف اشرف، ظرفیت اسکان و تغذیه ایجاد شده با همت برادران عراقی و موکب‌های ایرانی پاسخگوی نیازها باشد.

فداکار خاطرنشان کرد: میزبانان اصلی مراسم اربعین حسینی مردم و دولت عراق هستند؛ از این رو، لازم است هموطنان با رعایت آداب مهمانی به این زیارت مقدس مشرف شوند.

به گفته حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، صحن حضرت زهرا (س) در حرم مطهر امام علی (ع) بزرگترین پروژه عمرانی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور است و بخش زیارتی صحن در چهار طبقه به مساحت 100 هزار مترمربع و بخش غیرزیارتی در پنج طبقه و به مساحت 12هزار مترمربع ساخته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز