رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان در گفتگو با برنا:

افتخارآفرینی ورزشکاران استان در بازیهای پاراآسیایی/ ۳ طلا و یک نقره حاصل تلاش ورزشکاران استان

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۲:۱۸
کد خبر: ۷۶۵۰۳۷
افتخارآفرینی ورزشکاران استان در بازیهای پاراآسیایی/ ۳ طلا و یک نقره حاصل تلاش ورزشکاران استان
رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: ورزشکاران استان مرکزی در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا موفق به کسب چهار مدال(3 طلا و یک نقره) شدند.

به گزارش برنا از اراک ، ابراهیم نصیری در گفتگو با برنا گفت: سومین دوره از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا با حضور 209 ورزشکار از ایران در 12 رشته ورزشی برگزار شد. در این دوره از مسابقات 5 ورزشکار از استان مرکزی در رشته های بسکتبال با ویلچر 2 نفر، والیبال نشسته یک نفر و دومیدانی دو نفر، حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بعد از پایان رقابت ها، تیم بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته  با کسب مدال طلا قهرمان آسیا شدند، افزود: یکی از ورزشکاران دو میدانی کار موفق به کسب مدال نقره شد. همچنین یکی دیگر از ورزشکارن  دو میدانی کار که در المپیک دور قبل مدال برنز گرفته بود و ما میدانستیم که این دوره موفق به کسب مدال طلا میشود کلاس را عوض کرده و به کلاس دیگری میرود و با توجه به اینکه در آن کلاس حریفی نداشته است وزنه پرتاب میکند و متاسفانه مدال کسب نمیکند. 

رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: بر این اساس ورزشکاران ما در این دوره از مسابقات موفق به کسب چهار مدال شامل 3 مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

نصیری یادآور شد: در ادامه این بازی ها، مسابقات فوتبال 7 نفره آسیا و اوقیانوسیه نیز ماه آینده در جزیره کیش برگزار میشود؛ از بین این هفت بازیکن یک نفر از استان مرکزی و از شهر اراک در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود عدم حمایت مالی، عدم اسپانسرینگ، نداشتن جایگاه خاص و ..را از جمله مشکلات هیات ورزشهای جانبازان و معلولان استان برشمرد و گفت: با وجود کسب 136 مدال توسط کاروان خودباوری و امید ایران، متاسفانه این مهم مورد توجه و نگاه ویژه مسئولین مربوطه قرار نمی گیرد.  

رئیس هیات ورزشهای جابازان و معلولان بیان کرد: در حال حاضر سه نفر از ورزشکاران من در ترکیه و هامبورگ فعالیت می کنند این در حالی است که اگر مجموعه ما از امکانات لازم برخوردار باشد و تامین مالی شود، این بازیکنان در شهر خود خواهند ماند.

نصیری ضمن اشاره به عدم حمایت های لازم از سوی ادارات و دستگاههای مربوطه، گفت: متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ حمایتی از ما نمی کند و اداره کل بهزیستی استان نیز معتقد است که این هیات زیرمجموعه آنها نیست در صورتی که ورزشکاران ما همه معلولیت دارند.

وی گفت: در این میان اداره کل ورزش و جوانان، حمایت های خود را از ما دریغ نکرده است، اما به تنهایی جوابگوی تمام هزیه های ما نخواهد بود. 

نصیری ضمن تاکید بر لزوم نگاه ویژه مسئولین نسبت به این هیات، با بیان اینکه از نظر مدال آوری سرآمد بوده ایم، خاطرنشان کرد: مجلس و فدراسیون به جای اتلاف هزینه ها و صرف آن در بخش های غیرکارشناسی، به ورزش هم بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز