تقدیر فرزاد فتاحی از مدال آوران پارآسیایی

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۰:۲۶
کد خبر: ۷۶۵۰۹۵
تقدیر فرزاد فتاحی از مدال آوران پارآسیایی
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی از افتخارآفرینی مدال آوران کاروان پارآسیایی ورزشکاران خراسان رضوی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کاروان ورزشی کشورمان در رقابت‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا درخشید و افتخارآفرینی کرد و تحسین تمامی مسئولان ارشد کشور را در پی داشت. با این افتخارآفرینی موجی از شادی و نشاط ر جامعه ایجاد شده که این حاصل ورزش و افتخار آفرینی تک تک اعضای کاروان خودباوری و امید است.

اما خراسان رضوی نقش قابل توجهی در موفقیت کشورمان و کسب جایگاه سوم بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ داشت، کاروان کشورمان در این بازی‌ها ۱۳۶ مدال کسب کرد و سهم ورزشکاران خراسان رضوی از مجموع مدال‌ها ۱۱ طلا، ۸ نقره و ۲ برنز بود که در بین استان‌های کشور آماری درخشان و افتخار آفرین است.

از درخشش شاهین و کسب ۷ مدالش تا حضور پررنگ ورزشکاران استان در کاروان همه و همه حاصل برنامه ریزی و تلاش همکارانم در هیئت‌های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان و در راس همه همت و اراده ورزشکاران استان است، باید افتخار کنیم و به بهترین شکل از این عزیزان تقدیر کنیم.

امیدوارم این موفقیت‌ها برای ورزش استان ادامه دار باشد ما بیش از پیش بتوانیم در عرصه ملی و بین المللی بدرخشیم، این افتخار آفرینی و کسب مدال در ورزش استان و در بین مردم و مسئولین موجی از شادی و نشاط ایجاد کرده که قطعا حاصل آن توجه بیشتر به ورزش و بطرف کردن برخی موانع برای افتخار آفرینی‌های بیشتر خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز