برگزاری آیین استقبال از ملی پوشان زنجانی پارا آسیایی

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۶۵۳۲۷
برگزاری آیین استقبال از ملی پوشان زنجانی پارا آسیایی
ورزشکاران و مربیان زنجانی حاضر در سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا با استقبال قشرهای مختلف مردم و مسئولان استانی عصر دوشنبه وارد شهرشان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سولماز بازرگان، پروین مقدم، ژیلا یوسفی و احمد اجاقلو در رشته دو و میدانی، فرشید استجلو در رشته بوچیا، مهدی محمدی در رشته دوچرخه سواری، رقیه شجاعی در رشته تیراندازی با تفنگ، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری، سحر حیدری، لیلا عباسی و مرتضی ابراهیمی در رشته بسکتبال با ویلچر بانوان و مردان، ملی پوشان زنجانی اعزامی به این بازی ها بودند.

فرهاد عصفوری به عنوان سرمربی دوچرخه سواری، آذر همایون پور سرمربی بسکتبال باویلچر، علیرضا مکوندی مربی دوچرخه سواری، ماهرخ مرادی مربی دو و میدانی و فرحنار قاسمی به عنوان دستیار فنی بوچیا، از زنجان ورزشکاران اعزامی به این بازی ها را هدایت و همراهی می کردند.

رقیه شجاعی در رشته تیراندازی با تفنگ، مرتضی ابراهیمی نیز در رشته بسکتبال با ویلچر به نشان طلا، احمد اجاقلو در رشته دو و میدانی 100 متر و 200 متر به 2 نشان برنز و سولماز بازرگان و ژیلا یوسفی در رشته پرتاب دیسک، پروین مقدم در رشته پرتاب وزنه و مهدی محمدی در رشته دوچرخه سواری نیز در مجموع به چهار نشان برنز دست یافتند.

این آئین، عصر /دوشنبه 23 مهر/ در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد و استقبال کنندگان با توزیع شیرینی و اهدا و آویختن شاخه های گل به گردن این ورزشکاران فخرآفرین، ابراز شادمانی کردند.

ورزشکاران و مربیان نیز از حضور مردم و خانواده و مسئولان در محل برپایی این آئین قدردانی کردند و این موفقیت ها را مرهون زحمات و حمایت های آنان دانستند.

بازی‌های پاراآسیایی از 14 تا 21 مهر جاری در جاکارتا (اندونزی) برگزار شد و کاروان ورزشی ایران با 136 نشان رنگارنگ (51 طلا، 42 نقره و 43 برنز) جایگاه سوم را از آن خود کرد که سهم ورزشکاران زنجان هشت نشان (2 طلا و 6 برنز) بود.

سوم شهریور امسال نیز آیین استقبال از ملی پوشان زنجانی بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

محسن محمدسیفی قهرمان ووشو، منصور نوروزی مربی ووشو، مهسا جاور، پریسا احمدی، سیدمجتبی شجاعی، سید مسعود محمدی و بهمن نصیری به عنوان قایقران و بهناز مرادخانی به عنوان مربی تیم ملی قایقرانی در قالب کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی های آسیایی حضور داشتند.

17 ورزشکار زنجانی در قالب تیم ملی در هیجدمین دوره بازیهای آسیایی 2018 که از 27 مرداد جاری تا 11 شهریور امسال در شهر جاکارتا اندونزی برگزار شد، حضور داشتند.

امید احمدی در قایقرانی کایاک، میلاد جعفری و امیرحسین زمانی در کانوپولو و مسعود محمدی، بهمن نصیری، مجتبی شجاعی، مهسا جاور و پریسا احمدی نیز در روئینگ، محسن محمدسیفی و رضا سبحانی در ووشو، مهدی سهرابی در دوچرخه‌سواری، وحید ملکی و مرتضی مقدم در سپک تاکرا، پریسا براتچی و فرشته قربانی در تیر و کمان، الناز رکابی در سنگنوردی و محمد اسماعیلی در شمشیربازی، ورزشکاران زنجانی راه یافته به این دوره از بازی های آسیایی بودند.

بهناز مرادخانی در رشته قایقرانی، منصور نوروزی در رشته ووشو و حسین روحانی و شهاب سلطانی نیز در رشته کاراته به عنوان مربیان زنجانی تیم ملی در بازی های آسیایی حضور داشتند.

محسن محمدسیفی در این رقابت ها به نشان طلا دست یافت، مهسا جاور در قایقرانی روئینگ چهار نفره به نشان نقره رسید، فرشته قربانی در تیر و کمان میکس کامپوند و پریسا احمدی در قایقرانی روئینگ سنگین 2 نفره مدال برنز کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز