مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

طرح جامع گردشگری سرعین تدوین می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۶:۴۱
کد خبر: ۷۶۵۳۴۷
طرح جامع گردشگری سرعین تدوین می شود
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تدوین طرح جامع گردشگری شهر سرعین خبر داد.

به گزارش برنا، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر سه شنبه در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرعین تصریح کرد: علاوه بر بازنگری طرح جامع گردشگری اردبیل تنها شهری که تدوین طرح جامع گردشگری آن مصوب شده، شهر سرعین است.

وی افزود: ضروری است شورای شهر و شهردار محترم نیز با مشاور طرح جامع جلسه مشترک داشته و نظرات خود را در خصوص طرح جامع و نیازمندی های شهر انتقال دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید به اینکه در گذشته مدیریت مطلوبی در رونق شهر سرعین اعمال نشده بود، اضافه کرد: طرح جامع فرصت مطلوبی برای رفع نواقص و مشکلات است.

فلاحی همچنین درخصوص راه اندازی موزه در سرعین ادامه داد: در صورتی که شورای شهر نسبت به اختصاص زمین برای احداث موزه اقدام کند، اداره کل آماده احداث و تجهیز موزه خواهد بود.

وی متذکر شد: همچنین این اداره کل آماده راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی و تجهیز آن است تا بتوان توانمندی شهرستان در حوزه صنایع دستی را به نمایش گذاشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین با یادآوری کاوش باستان شناسی در کنزق، ادامه داد: در حال حاضر تعریف کاربری از جمله موزه در غارهای زیرزمینی در دست مطالعه و بررسی است.

فلاحی تاکید کرد: با توجه به قابلیت های سرعین در حوزه گردشگری زمستانی برنامه هایی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی استان آماده توافق با شورای شهر جهت برگزاری جشنواره ها و رویدادهای گردشگری است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری اردبیل در آذرماه در شهر تهران، اضافه کرد: آماده اختصاص بخشی از برنامه های این همایش به شهر سرعین جهت معرفی توانمندی آن هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز