مدیرعامل شرکت گازلرستان،خبرداد:

بهره مندی یک هزار و ۳۸۰ روستای استان از نعمت گاز / گازرسانی به"شول آباد" به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۸:۱۶
کد خبر: ۷۶۵۳۷۴
بهره مندی یک هزار و ۳۸۰ روستای استان از نعمت گاز / گازرسانی بهشول آباد به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد
غلامرضالطفعلیان گفت: در طی یک سال اخیر هر 18 ساعت یک روستا در استان لرستان از گاز بهره مند شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛لطعلیان در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه هم اکنون حدود 1380 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند گفت : از این تعداد طرح گازرسانی به بیش از 300  روستا در یک سال اخیر اجرا و به بهره برداری رسیده است .

اوافزود : در سالهای اخیر ، گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان بوده به طوریکه در همین راستا طرح گازرسانی به  131 روستای استان در سال گذشته به بهره برداری رسید .

لطفعلیان تصریح کرد:در سال جاری گازرسانی به شهر درب گنبد که یکی از آخرین شهرهای بدون گاز استان بود و در منطقه ای صعب العبور قرار دارد با تلاش فراوان به بهره برداری رسید .  

او یادآورشد:  هم اکنون 24 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند که بیش از 99 درصد جمعیت شهری را شامل می شود و گازرسانی به  شهر شول آباد نیز  بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد .

مدیرعامل گازلرستان بیان کرد: جمعیت روستایی بهره مند از گاز استان نیز در حال حاضر بیش از 82 درصد می باشد که با وجود طرحهای در حال اجرا این رقم نیز در سالهای آتی افزایش خواهد داشت .

به گفته لطفعلیان در 4 سال اخیر بیش از 250 میلیارد تومان صرف توسعه گازرسانی در استان شده است که امید می رود موجب توسعه صنعتی و توسعه رفاه در استان گردد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز